Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای از پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه طی یک فقره چک خبر داد. 

به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال، بعد از تلاش‌های گسترده در یک هفته گذشته توسط اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های موثر وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم از طریق مجاری قانونی و طی چک صادر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- پیرو ترک تیم استقلال توسط استراماچونی و بازگشت به ایتالیا، در اولین اقدام با دعوت ایشان به سفارت ایران در رم و برگزاری جلسه‌ای با معاون سفارت، به سرمربی ایتالیایی اطمینان داده شد که برای یافتن راه حل قانونی جهت پرداخت مطالباتش، مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

2- طی روزهای اخیر تلاش‌هایی در جهت پرداخت مطالبات استراماچونی از طریق مکانیسم‌های بانکی انجام شد. در این رابطه با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و همکاری بانک سپه شعبه رم، پس از آنکه شماره حساب ایشان به صورت رسمی از جانب وکیل‌شان در عصر روز جمعه اعلام شد، اقدامات لازم جهت فرایند بانکی با توجه به تعطیلات آخر هفته به روز دوشنبه (گذشته) موکول شد.

3- صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک یا محل سفارت مراجعه کند.

4- صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی کرده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیسم بانکی است.

5- این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه 26 آذر 1398) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!