Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:15:31 GMT

مسدود شدن مسیرهای جنوب استان بوشهر به دلیل ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۱۴۶

مسدود شدن مسیرهای جنوب استان بوشهر به دلیل ریزش کوه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: به دلیل بارندگی شدید و ریزش کوه برخی مسیرهای جنوب استان بوشهر مسدود شده و تردد وسایل نقلیه به کندی انجام می‌شود.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: محور ارتباطی شیرینو - گله دار بسته شده و یک لاین از محورهای سیراف - پرک و جم - سیراف به دلیل آبگرفتگی و ریزش کوه بسته شده و تردد به کندی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: همچنین محور دیلم - بهبهان نیز به دلیل ریزش سنگ در گردنه عامری برای چند ساعت بسته شد که با همت نیروهای راهداری باز و تردد در حال انجام است.

وی بیان کرد: همچنین در زمان حاضر خطوط ارتباطی شامل تلفن ثابت و همراه در عسلویه با مشکل روبه‌رو شده که شرکت مخابرات در حال برطرف کردن این مشکل است البته ارتباط تلفن ایرانسل در این منطقه برقرار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان بوشهر مدیریت بحران ریزش کوه بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح سه شنبه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش گفت: محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف برای برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمان از ساعت یک بامداد روز ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابیطالب (ع) و از سمت غرب از بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

وی با بیان اینکه در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد گفت: از ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد، لذا شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079712

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان