Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  زهره بانو دوران متوسطه را به پایان رساند و مدرک دیپلمش را گرفت و اواخر بهمن ماه بود که برای رضای خدا در نهضت سوادآموزی مشغول به کار شد.

همان روز‌ها بود که با افسانه ساعتچی که از دوستانش بود برای دادن آزمون به مدرسه شهید مطهری رفتند و سپس از آنجا به پیشنهاد افسانه راهی خانه یکی از دوستان افسانه که از خانواده‌های جنگزده بودند رفتند، اما از آنجایی که مادر خانواده در خانه نبود موفق به دیدارشان نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راه بازگشت، افسانه که قصد داشت کم کم زهره بانو را با این خانواده آشنا کند مدام درباره خصوصیات مثبت آن‌ها و نیز پسر بزرگشان صحبت می‌کرد.

چند روزی از این قضیه گذشت که افسانه با بانو تماس گرفته و گفت که پسر این خانواده قصد ازدواج دارد و من تو را به آن‌ها معرفی کرده ام.

هنوز زمانی از این قصه نگذشته بود که امیرحسین بی آنکه خودش را معرفی کند با لباس سپاه به محل کار بانو رفت و گفت برای پدرش کتاب می‌خواهد.

زهره بانو که از نگاه‌های زیرچشمی امیرحسین کمی به این قضیه مشکوک شده بود، پاسخ داد: برادر ما اینجا کتاب نداریم، ولی شما می‌توانید از فلان مکان کتاب امانت بگیرید.

حدسش درست از آب درآمد و یکی دو روز بعد از این ماجرا با خانه شان تماس گرفتند و قرار و مرار خواستگاری گذاشته شد.

همین که وارد خانه شدند، بانو دید که همان برادر سپاهی که به بهانه درخواست کتاب به محل کارش رفته بود، برای خواستگاری اش آمده است.

چشم‌های مهربان امیر و صحبت‌هایی که میانشان رد و بدل شد، مهرش را به دل بانو نشاند و توانست جواب بله را از او بگیرد و با خیال راحت برای دو هفته‌ای راهی جبهه‌های نبرد شود.

منبع: جماران

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی شهدای دفاع مقدس مراسم خواستگاری زندگینامه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، متولد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت است. او بعنوان جوانترین مدیرکل دولت سیزدهم در استان یزد از سال ۱۴۰۰ بر مسند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نشست.

آقای عابدی ۵ فرزند دارد. پسرهایش، علی و رضا دوقلو هستند و متولد سال ۹۵. سه دختر هم دارد. زهرای هشت ساله، زینب پنج ساله و فاطمه که شش ماه دارد.

همسر آقای عابدی کارشناسی ادبیات دارد و خانه دار است. آقای عابدی می‌گوید: شور و نشاط زندگی اش را مدیون مدیریت همسرش در خانه است و فرزندانی که همدل و همراه و از وجود هم راضی هستند.

او حقوق کارمندی دارد و معتقد است تولد هر فرزند با خود خیر و برکت به زندگی اش آورده است و با وجود مشکلات اقتصادی، با همین حقوق کارمندی دخل و خرجشان همخوانی دارد.

آقای استاندار هم که مشتاق دیدار خانواده‌ خوش جمعیت آقای عابدی بود، همزمان با گروه چشم و چراغ مهمان خانه‌ آقای عابدی شد.

دیداری صمیمی که فرصتی شد تا آقای فاطمی از حمایت‌های دولت برای خانواده‌های خوش جمعیت بگوید. او گفت: طرح واگذاری زمین رایگان به خانواده با جدیت دنبال می‌شود و در حال حاضر۴ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مناطق مختلف استان یزد واگذار شده است.

او افزود: استان یزد در اعطای تسهیلات فرزندآوری نیز از استان‌های برتر است و در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید