Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:43:06 GMT

کشف 100 کیلو حشیش در رشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۴۹۲

کشف 100 کیلو حشیش در رشت

فرمانده انتظامی استان از کشف 100 کیلو "حشیش" در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تعقیب و مراقبت انجام شده کامیون خاور متهم را در شهر رشت شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون مورد نظر ¬100 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع "حشیش" کشف شد، تصریح کرد: در این راستا متهم 35 ساله به همراه 4 نفر از همدستانش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان ماموران پلیس برنا کشف رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل