Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:48:38 GMT

شکم‌گردی در  تور مسقط + اطلاعات توریستی مهم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۲۲۲

شکم‌گردی در  تور مسقط + اطلاعات توریستی مهم

سفره غذایی عمانی بیشتر متشکل از گوشت حلال است و رد هندی و عربی کاملاً در آن قابل‌ مشاهده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، برخی از غذاهای محلی معمول شامل گوشت کباب شده، شاورما و بریانی می‌­شود. منطقه ساحلی مسقط علاوه بر غذاهای محلی، تمرکز زیادی هم بر غذاهای دریایی دارد. قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر توصیه می‌کنیم قیمت تور مسقط را در سایت keysafar.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com بررسی کنید و یا قیمت پروازهای مختلف به این شهر از جمله بلیط هواپیما قشم مسقط ، تهران مسقط و.. را در کی سفر بررسی نمایید. رستوران­های مسقط معمولاً در ساختمان هتل­‌ها قرار داشته و بیشتر به مهمانان و توریست­‌ها سرویس‌دهی می­‌کنند، چراکه بیشتر محلی­‌ها کافه­‌ها را به غذاخوری­‌ها ترجیح می­‌دهند. به‌هرحال، تنوع گزینه­‌های موجود برای انتخاب غذا واقعاً حیرت­‌انگیز است و غذاهای عمانی، هندی، پاکستانی، اروپایی و آسیایی را در دسترس شما قرار می­‌دهد.

آشپزخانه D'Arcy مسقط

آشپزخانه D'Arcy غذاهای بین‌­المللی (با تأکید بر غذاهای اروپایی- مخصوصاً غذاهای ایتالیایی و انگلیسی) سرو می­‌کند و در میان محلی‌­ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. این رستوران در تمام طول روز باز است و میزهای زیبایش، چه در داخل و چه در پاسیوی بیرونی آماده پذیرایی از شما است.

رستوران عمانی بیت اللوبان مسقط

این رستوران که دقیقاً در کنار بازار ماهی قرار گرفته، محبوبیت بسیار زیادی دارد و غذاهای اصیل عمانی را در محیطی رمانتیک در اختیار مهمانان خود قرار می­‌دهد. با رزرو کردن از قبل می‌توانید در بالکنی که رو به‌ دریا و خط ساحلی باشکوه عمان قرار گرفته است، مستقر شده و تجربه­‌ای به‌یادماندنی را در ذهن خود ثبت کنید.

رستوران ترکیش هوس مسقط

منوی گسترده این رستوران تنها به غذاهای ترکی محدود نمی‌­شود، بلکه همچنین شامل برخی از بهترین غذاهای دریایی که وجود دارد می­‌شود. یکی از نقاط قوت این رستوران نان­‌هایش است: نان‌­ها تازه پخته شده و داغ از تنور بیرون کشیده می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می­‌گیرند. این رستوران محبوبیت خیلی زیادی دارد، به همین دلیل توصیه می‌­شود از قبل یک میز رزرو کنید.

Begum's در مسقط

بگوم غذاخوری محلی کوچکی است که بر روی غذاهای هندی تأکید دارد و بریانی، موقلای و غذاهای اصیل دیگری را در اختیار مشتریان خود قرار می­‌دهد. علی‌رغم اندازه متوسط، این مکان در بین محلی‌­ها برای کیفیت خوب غذاهایش شناخته می­‌شود.

رستوران ساحلی مسقط

این رستوران که در چدی (یک منطقه تفریحی مجلل در قلب مسقط) قرار دارد، منظره‌های منحصربه‌فرد را از خلیج عمان به مشتریان خود عرضه می­‌کند و غذاهای نفیس بین­‌المللی را با تأکید بر غذاهای دریایی در اختیار مشتریان قرار می­­‌دهد. این رستوران با محل قرارگیری منحصربه‌فرد و منوی گسترده خود تجربه غذاخوری به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان می­‌آورد.

کافه و رستوران ایتالیایی تراتوریا مسقط

این بنای ایتالیایی تمام غذاهای کلاسیک مانند پیتزا، پاستا و سوپ را در کنار کیک­‌های خوشمزه و دسر، در اختیارتان قرار می­‌دهد. آن‌ها تأکید زیادی بر روی ارائه غذا و سرویس دارند و هر دو را با کیفیتی عالی در اختیار مشتریان خود قرار می­‌دهند.

کافه­‌های مسقط

رستوران­‌های غربی برای توریست­‌ها جذابیت زیادی دارند، اما کافه‌­ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین محلی­‌ها برخوردارند و تجربه رستوران­‌گردی را خسته­‌کننده می­‌کنند. «شاورما» شاید محبوب­ترین غذای عمان باشد که از گوشت سرخ شده یا مرغ در نان با سالاد و سبزیجات درست می­‌شود. گوشت‌های کبابی هم یکی دیگر از غذاهای مخصوص منطقه است که معمولاً با نان لواش و هاماس سرو می‌­شود. یکی دیگر از غذاهای منطقه بریانی است که معمولاً پای مرغ با نان و ادویه است. کافه‌ها معمولا گزینه‌های زیادی را در کنار غذاها از قبیل آبمیوه تازه، قهوه با هل و میخک و نوشیدنی‌های دیگر ارائه می­‌دهند.

کافه کارگرین مسقط

کافه کارگرین اتمسفری جادویی را در کنار باغی باشکوه به وجود آورده است و به مهمانان غذاهای آسیایی و خاورمیانه‌­ای (در کنار پیتزا) به‌وسیله کارکنان خوش‌برخوردی که لباس‌­های سنتی عمانی یک‌ شکل پوشیده‌­اند ارائه می­‌کنند. شاورما، بریانی و شوآ (گوشت بره در برگ موز) را حتماً امتحان کنید!

رستوران خانه رویال مسقط

این رستوران که دقیقاً در خط ساحلی قرار گرفته است، غذاهای محلی و بین­‌المللی را در محیطی بسیار آرامش­‌بخش به مشتریان خود ارائه می­‌کند. محل نشستن در بیرون رستوران، با تسلط بر روی دریا و خط ساحلی هم موجود است. در این رستوران غذاهای اصلی در کنار دسر و نوشیدنی سرو می­­‌شود.

کافه المکان مسقط

المکان جایی فوق‌­العاده برای گذراندن شب است و با قرار گرفتن در آخرین طبقه مال بزرگ مسقط، منظره­‌ای چشم‌­نواز از شب­‌های مسقط را به شما نشان خواهد داد. در کنار غذا (با تنوعی زیاد از غذاهای محلی) المکان «شیشا» نیز دارد، یک چای تند مراکشی با آبمیوه­‌های تازه.

Fast food n' Juice Centre در مسقط

این کافه غذاهای ساده و خوشمزه‌­ای (برگر و شاورما) را در کنار اسموتی‌­ها و دسرهای خوشمزه سرو می­‌کند و محیطی زیبا و به یاد ماندنی دارد. 

کافه غذاخوری مانی مسقط

کافه غذاخوری مانی انتخاب­‌های زیادی از صبحانه­‌های خوشمزه تا غذاهای سالم را در اختیار شما قرار می‌­دهد. دو شعبه از این کافه غذاخوری وجود دارد که یکی در مسقط قرار دارد و دیگر در سوحار. غذاهای تازه و کامل اینجا با قهوه‌های بسیار خوشمزه‌­ای که ارائه می­‌کنند همراه است. بیشتر مواد اولیه به شکل محلی تهیه می‌شوند و تنها تعدادی از مواد فصلی برای تکمیل مواد غذایی از خارج تهیه می‌شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شکم گردی تور مسقط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن