Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده همچنان ادامه دارد و امید نعمتی خواننده جوان کشور برای اولین‌بار به عنوان بازیگر یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته است.

اخبار چهره ها - امید نعمتی به عنوان نوازنده و خواننده با گروه‌های موسیقی «پالت» و «دنگ شو» همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علاوه بر امید نعمتی تاکنون هدی زین العابدین، رویا نونهالی ، رضا کیانیان، همایون ارشادی، در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

همچنین تدوین همزمان فیلم نیز توسط سپیده عبدالوهاب در حال انجام است.

اولین نمایش فیلم « دست‌انداز » در سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر  عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی، تهیه‌کننده: محمد آفریده.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمال تبریزی امید نعمتی رویا نونهالی دست انداز رضا کیانیان کمال تبریزی امید نعمتی دست انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

پلتفرم پخش کننده سریال پرمخاطب زخم کاری نوشت: «باید اطلاع دهیم که بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش اختصاصی آن آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت، ولی هنوز نهایی نشده است.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!