Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی بابایی گفت: درسال رونق تولید، طرح ملی جایگزینی سیم با کابل خودنگهدار باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید در این شرکت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین حاجی بابایی» گفت: کشور ما همواره با تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان مواجه است و در این شرایط،پرداختن به مساله رونق تولید به عنوان محافظی کارآمد از پویایی اقتصاد ملی دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل شرکت کابل سازی توسعه برق ایران افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال98 "رونق تولید" ،موجبات به کار افتادن چرخه تولید کشور در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، فناوری و سایر حوزه ها را فراهم می سازد  و علاوه بر تأمین نیازهای مردم در داخل، موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید می‌شود.

 

 

وی بابیان اینکه تا قبل از شروع این پروژه در منطقه یک کشور ( 9 شرکت توزیع نیروی برق کشور) و بخشی از منطقه دو کشور (8 شرکت توزیع نیروی برق) با موضوع «تولید انواع کابل» در این شرکت 16نفر به صورت یک شیفت مشغول به فعالیت بودند، افزود: با برنده شدن در این مناقصه برای 40 نفردیگر فرصت شغلی جدیدایجاد شدو هم اکنون 56نفر شبانه روزی در سه شیفت در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

 

 

وی تصریح کرد: این قرار داد به منظور تامین کابل خودنگهدار به متراژ دو میلیون و 200هزارمتر برای 17 شرکت توزیع برق بزرگ کشور ( منطقه یک و بخشی از منطقه دو )به صورت مشترک منعقد شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت کابل سازی توسعه برق ایران گفت: تا قبل از شرکت در مناقصه «تولید انواع کابل» 5درصد ظرفیت تولید شرکت بکار گرفته می شد، اما هم اکنون از 90درصد پتانسل کاری موجود در این شرکت استفاده می شود.

 

 

حاجی بابایی تثبیت اشتغال را از مشخصه های مهم تحقق رونق تولید دانست و افزود: به یاری خداوند ظرف چند روز آتی یک خط تولید جدید در این شرکت راه اندازی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق خود در برقرسانی روستایی در وزارت سابق جهاد کشاورزی این طرح ملی علاوه بر رونق تولید به لحاظ فنی در کاهش تلفات انرژی و کاهش خاموشی های شبکه بسیار تاثیر گذار است.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما مسجد استان بوشهر اردبیل رویداد ملی فهما شیراز شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برق رسانی نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است