Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:01:06 GMT

ادامه «دست انداز» کمال تبریزی با امید نعمتی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۰۸۲

ادامه «دست انداز» کمال تبریزی با امید نعمتی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی "کمال تبریزی"و تهیه کنندگی "محمد آفریده"در روزهای پایانی قرار دارد.  

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری  فیلم سینمایی «دست انداز»  به کارگردانی کمال تبریزی  و تهیه کنندگی محمد آفریده  همچنان ادامه دارد  و  امید نعمتی (خواننده) برای اولین بار به عنوان بازیگر یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نعمتی به عنوان نوازنده و خواننده با گروه‌های موسیقی پالت و دنگ شو همکاری کرده است.

  علاوه بر امید نعمتی تاکنون هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان و همایون ارشادی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

همچنین تدوین همزمان فیلم نیز  توسط سپیده عبدالوهاب در حال انجام است.

احتمالا اولین نمایش فیلم «دست‌انداز» در سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

 عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی : علی زادمهر  عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی ، تهیه‌کننده: محمد آفریده.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!