Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، شهدی در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور که در محل استانداری ترتیب یافت، با اشاره به اینکه بخش قابل توجه اقتصاد استان، مربوط به حوزه کشاورزی است به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های این بخش پرداخت و گفت: استان آذربایجان غربی در بسیاری از تولیدات حوزه کشاورزی و دامداری در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل زنجیره ارزش مرغ در استان و همچنین برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش عسل و لبنیات در استان بر حضور فارغ التحصیلان دامپزشکی در تامین سلامت محصولات این دو زنجیره ارزش تاکید کرد.

شهدی فارغ التحصیلان بخش دامپزشکی استان را از جمله مهمترین ظرفیت های بخش دامپروری استان عنوان کرد و گفت: استان آماده است با پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز دامپزشکان استان، تجهیزات مورد نیاز آنان در حوزه خدمات ، بازرگانی و تولید را تامین کند.

وی از ورود فعالان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و دامپزشکی استان به حوزه تولید استقبال کرد و گفت:  با وجود محودیت های مالی، بانک های عامل استان تسهیلات مورد نیاز این بخش را فراهم می کنند.

 در این دیدار محمدرضا صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور نیز یادآورشد: در حال حاضر حدود40  هزار نفر با مدرک دکترای تخصصی و تکنسین دامپزشکی در نظام دامپزشکی کشور عضویت دارند که 2500 نفر از این افراد عضو سازمان دامپزشکی استان آذربایجان غربی هستند و این سازمان تلاش می کند از فارغ التحصیلان این بخش در خدمت رسانی بهتر به بهره برداران بخش کشاورزی و دامپروری استفاده کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خدمت رسانی سلامت لبنیات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان