Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:52:31 GMT

اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا در شهرستان خوانسار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۶۶۸

اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا در شهرستان خوانسار

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجاتیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: با توجه به فرارسیدن شب یلدا طرح نظارت بر کالاهای مصرفی شب یلدا از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه در شهرستان خوانسار به منظور جلوگیری از گرانفروشی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با توجه به افزایش تقاضای برخی کالاها در شب یلدا از جمله میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی، گوشت و مرغ با همکاری و نظارت بازرسان اتاق اصناف، نیروی انتظامی،  شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی و تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار با بیان اینکه دو تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان بر کالاها نظارت دارند، گفت: سال گذشته بیشترین تخلفات در زمینه عدم نصب اتیکت و گرانفروشی بود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، عدم اتیکت درج قیمت به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در شهرستان خوانسار ۱۵۰ واحد صنفی مختلف وجود دارد، تأکید کرد: واحدهای صنفی شهرستان با مراجعه به اتاق اصناف از اتیکت‌های متحدالشکل که تهیه شده جهت نصب بر روی کالاها دریافت کنند.

 

کد خبر 4799958

منبع: مهر

کلیدواژه: خوانسار شب یلدا صنعت و معدن نظارت بر بازار بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین بارش برف مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «حسن بهرام نیا»، در نشست تنظیم بازار استان ایلام، با تأکید بر بازدید‌های دوره‌ای و مستمر از سیلو‌های ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلو‌های ذخیره گندم بسیار مهم است که باید بازدید‌های مسئولان مربوطه به منظور تشدید نظارت بر آن‌ها مستمر باشد.
وی با بیان این که نتیجه این بازدید‌ها باید به معاونت امور اقتصادی استانداری گزارش شود، افزود: نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران وجود داشته باشد و در صورت مشاهده تخطی، باید با متخلفان برخورد شود.
استاندار ایلام ابراز کرد: سیلوداران متخلف علاوه بر پلمب سیلو‌ها به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.
بهرام نیا تشریح کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تأثیرگذار در حوزه مواد غذایی مصرفی مردم، نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، دستگاه تعزیرات است که نقش مهمی در عرضه کالا‌های مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که با نان و سفره مردم سر و کار دارند باید تمام توان و ظرفیت خود را در سال جاری به منظور ارائه خدمت به مردم و تامین و توزیع مناسب مایحتاج مردم به کار ببندند.
بهرام نیا با اشاره به این که استان ایلام در زمینه تثبیت قیمت مرغ در ایام نوروز سال جاری جزء سه استان برتر کشور بوده است، افزود: ظرفیت کشتارگاه صنعتی ایلام به گونه‌ای است که می‌تواند زمینه صادرات گوشت را در استان فراهم کند و لازم است که اداره کل پشتیبانی امور دام استان ظرف حداکثر یک ماه نسبت به فعال کردن این کشتارگاه اقدام کند.
استاندار ایلام با اشاره به این که استان ایلام در بحث ثبت اشتغال و راستی آزمایی در سامانه رصد مقام سوم کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: کار جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم این است که مدیران به گونه‌ای کار کنند که آثار عملکرد آنان در سفره مردم دیده شود.
این نشست به ریاست حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و یا حضور اعضای ستاد در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار
  • آرامش در بازار سنندج/همه کالاها به وفور موجود است
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است