Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:08:25 GMT

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۷۳۷۸

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به بارش باران در محورهای مختلف گفت: با تلاش تیم‌های راهداری محورهای مواصلاتی استان بوشهر که به سبب ریزش کوه و آبگرفتگی مسدود شده بود بازگشایی شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه بارش باران در مرکز استان و شهرستان‌های شمالی پایان یافته است اظهار داشت: بارش باران در شهرستان‌های جنوبی استان ادامه دارد و تا روز چهارشنبه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی افزود: محور سیراف به کنگان در منطقه پرک که به سبب آبگرفتگی مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد و تردد در این محور برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از بازگشایی محور روستایی تل‌تُُل در مسیر بقعه گناوه خبر داد و بیان کرد: محور دیلم به بهبهان به سبب ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود که با تلاش امدادگران و راهداران بازگشایی شد.

دهقانی با اشاره به بازگشایی محور جم به سیراف افزود: محور شیرینو به گله‌دار و روستای رودشور به سمعیا در شهرستان گناوه و درویشی  به کردوان به سبب آبگرفتگی  مسدود بود بازگشایی شد.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکلات مخابراتی در شهرستان عسلویه بیان کرد: بارش باران سبب قطعی ارتباطات مخابراتی در عسلویه شد که با تلاش کارشناسان این حوزه مشکل برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از تعطیلی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به علت شدت بارش‌ها و آبگرفتگی معابر، مدارس شهرستان کنگان، عسلویه و دیر و منطقه بردخون در نوبت عصر امروز تعطیل شده است.

دهقانی به امدادرسانی هلال احمر در شهرستان‌های تنگستان و جم خبر داد و بیان کرد: تخلیه آب از منازل بخش ساحلی شهرستان تنگستان، ارسال اقلام امدادی و زیستی و همچنین نصب چادر امدادی در منزل تخریبی بر اثر بارندگی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان از جمله فعالیت‌های امدادگران این شهرستان بوده است.

وی افزود: امدادگران در شهر انارستان و برخی روستاهای شهرستان جم که اعلام کمک کردند حضور یافتند و به مردم این مناطق خدمات‌رسانی شد.

اخبار هواشناسی 98/09/26|بارش‌ سنگین برف و باران تا پنجشنبه ادامه دارد بوشهر| مدارس کنگان تعطیل شد آماده‌باش تیم‌های امدادی، عملیاتی و خدماتی استان بوشهر در بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: میزان خسارت احتمالی وارد شده به زیرساخت‌ها بر اثر بارش‌های باران در دست بررسی است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته 
  • ترمیم محورهای مواصلاتی آسیب دیده از سیل بلوچستان