Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی ایران زمین(سبک شوتوکان WSKF) طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابت‌ها تیم های کره جنوبی، گرجستان، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق و افغانستان شرکت کرده اند و قرار است از فردا چهارشنبه 27 آذرماه به روی تاتامی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کاراته مردان در سالن شهید افراسیابی و مسابقات بانوان در سالن معلم تهران برگزار می شود.

این مسابقات در تمام رده های سنی برگزار می شود که طبق برنامه در روز نخست رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند زیرقهوه ای، در روز دوم(فردا) نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند قهوه ای- مشکی و در روز سوم و پایانی مبارزات رده سنی امید، بزرگسالان، پیشکسوتان و افراد دارای معلولیت برگزار گردد.

سمینار فنی، کلاس مربیگری و آزمون درجه سبک نیز از روز یکشنبه با تدریس هیتوشی کاسویا، بنیانگذار و رئیس فدراسیون جهانی سبک، احمد صافی رئیس سبک شوتوکان WSKF در ایران و امیر ولدخانی، از ملی پوشان اسبق کشورمان آغاز شده و امروز روز پایانی خود را پشت سر خواهد گذاشت.
همچنین قرار است عصر امروز جشن ۲۱ سالگی فعالیت این سبک نیز در باشگاه معلم برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی افغانستان کاراته روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی زاده اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۷ هزار و ۸۹۴ نفر و کمترین شرکت کنندگان ۳۴۷ داوطلب در رشته هنر می‌باشد.

وی درخصوص زمان برگزاری این ماراتن علمی بیان کرد: پنج شنبه صبح گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت و گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

کوخایی زاده یادآور شد: تمام تمهیدات ترافیکی برای این ماراتن علمی اندیشیده شده و کارنامه نوبت اول کنکور امسال اواسط خرداد ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال