Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۳ داوطلب دیگر برای نمایندگی مجلس در لرستان انصراف دادند و اکنون تعداد کاندیداها به ۳۸۷ نفر رسیده است. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،با آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 407 نفر در استان لرستان نام نویسی کردند که از این تعداد در روزهای گذشته هفت نفر و اخیرا نیز 13 نفر انصراف خود را اعلام کرده و میدان را برای دیگر کاندیداها باز گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان در این رابطه اظهار داشت: روز گذشته 13 داوطلب نمایندگی مجلس انصراف خود را اعلام کردند.

گیلان| برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در راهیابی افراد اصلح به مجلس موثر استعضو حقوقدان شورای نگهبان در کرمان: انقلابی بودن منافاتی با بی‌طرفی در انتخابات ندارد4 نفر از داوطلبان انتخابات استان زنجان انصراف داده‌اند

وی در رابطه با حوزه انتخابیه این داوطلبان که انصراف داده‌اند افزود: از این تعداد دو نفر مربوط به خرم‌آباد و چگنی، دو نفر حوزه بروجرد و اشترینان، دو نفر دورود و ازنا، سه نفر الیگودرز و دو نفر مربوط به حوزه سلسله و دلفان بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: با انصراف این 13 نفر آمار داوطلبان لرستان به387 نفر رسیده است و از روز 27 آذرماه نتایج بررسی هیئت اجرایی انتخابات در مورد تائید صلاحیت‌ها نیز به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/642/ح

 

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند