Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استانداری لرستان با تأکید بر ترویج فرهنگ غنی و کهن لرستان به سراسر نقاط کشور، گفت: تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و البته سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد ثمینی ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره دانشجویی فرهنگ هنری اقوام ایران زمین، ضمن مهم خواندن این جشنواره، اظهار کرد: به واسطه تمام وجود فرهنگ‌های متنوع در نقاط مختلف کشور، برگزاری جشنواره دانشجویی فرهنگ هنری اقوام ایران زمین بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری جشنواره دانشجویی فرهنگ هنری اقوام ایران زمین کمک شایانی به انسجام ملی می‌کند.

معاون سیاسی استانداری لرستان بر شناخت عوامل مؤثر بر ماندگاری فرهنگ‌ها در کشور تأکید و تصریح کرد: بایستی تمام تلاش خود را در راستای احیای فرهنگ اصیل ایرانی به کار گرفت.

ثمینی بیان داشت: پوشش‌های فاخر ایرانی در دوره‌ها و مراسم‌های مختلف آثار خوب اجتماعی دارند که انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی بیش از پیش به برگزاری این چنین جشنواره‌ها به میزبانی استان اهتمام ورزند.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ غنی و کهن لرستان به سراسر نقاط کشور، بیان داشت: تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و البته سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ جشنواره لرستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اولین جشنواره فیلم اقوام ایرانی امروز سوم اردیبهشت با حضور برخی مدیران این جشنواره در بنیاد ایران شناسی برگزار شد.

در ابتدای نشست نیز از پوستر جشنواره با طراحی حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

در ادامه مهدی حیدری مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در سخنانی بیان کرد: جشنواره فیلم اقوام ایرانی نزدیک به یک سال است که توانسته موافقت اصولی خود را از سازمان سینمایی دریافت کند. این جشنواره قرار بود در تبریز باشد اما بنا به مصلحت هایی قرار شد دوره اول آن در تهران برگزار شود. حضور بنیاد ایران شناسی می تواند به اهداف و آرمان های جشنواره کمک کند.

وی ادامه داد: امیدواریم جشنواره در سال های بعد در مناطق قوم نشین کشورمان رقم بخورد. امروز جای کمال تبریزی دبیر جشنواره در کنار ما خالی است. او حدود یک سال است که با جشنواره همکاری دارد
و همراهی های خوبی با ما داشته است. اسم او برای دیده شدن جشنواره خیلی به ما کمک کرد.

حیدردی یادآور شد: با توجه به اینکه امروز آقای تبریزی مشغول ساخت سریال است حضورش به عنوان دبیر در جشنواره کمتر خواهد شد. او در طول این مدت همکاری بسیار خوبی با ما داشت. طبیعتا وقتی فردی می پذیرد که دبیر باشد ملزم به حضور فیزیکی در کنار جشنواره است. آقای تبریزی گفت در کنار جشنواره است اما شاید به عنوان دبیر حضورش کمرنگ‌تر باشد. امیدواریم اتفاقات خوبی برای جشنواره رقم بخورد. جشنواره در حال برگزاری است هیات انتخاب فیلم ها را دیده است و به زودی دبیر افتخاری جشنواره نیز معرفی می‌شود.

کد خبر 6085128 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»