Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:29:25 GMT

کشف ۲۵ تن کودشیمیایی قاچاق در کنگاور

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۸۷۷۴

کشف ۲۵ تن کودشیمیایی قاچاق در کنگاور

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی کنگاور  اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او بیان کرد: در جریان این بازرسی، ۵۰۰ کیسه کودشیمیایی ۵۰ کیلوگرمی جمعا به مقدار ۲۵ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ الهیاری  ادامه داد: در این راستا راننده دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف پوشاک قاچاق در کرمانشاه

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی پوشاک قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران یگان امداد کرمانشاه حین گشتزنی در میدان امام حسین (ع) به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان این بازرسی، یک هزار و ۸۰۰ عدد لباس مردانه و ۱۴۴ عدد لباس زنانه کشف شد.

سرهنگ براری، ارزش پوشاک‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۱۱۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از دستگیری راننده پراید و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق کود شیمیایی پوشاک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با اعلام اینکه در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حدود یک هزار هکتار گیاه روغنی دیم کاملینا و یک هزار و پنج هکتار کلزا در زمین‌های کشاورزی این شهرستان کشت شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود از زمینهای زیر کشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی برداشت و تحویل مراکز خرید شود.
«محمدخزایی» اظهار کرد: این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.
خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد