Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:49:39 GMT

به خاطر ضابطه‌مندی به من اتهام زدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۸۸۹۷

به خاطر ضابطه‌مندی به من اتهام زدند

ایسنا/قزوین رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در دوره کاری خود ضوابط اجرایی را جایگزین رابطه‌ها و رفاقت‌ها کردم و خلاف ضابطه عمل نکردم به همین دلیل بسیاری از افراد رنجیده خاطر شدند.

منوچهر مهرام، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مراسم تودیع خود که صبح امروز بیست‌وششم در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: کارهای زیادی در دوران پنج ساله مدیریت من در سطح استان انجام شده است که حاصل زحمت‌های یک تیم است و نمی‌توانم به نام خودم تمامش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چهار سال اول هر شش روز یک پروژه توسعه‌ای در قالب تجهیزات، تأسیسات، توسعه بهداشت و درمان افتتاح شد که می‌توان گفت حدود ۳۰۰ پروژه در استان قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

مهرام بیان کرد: در این مدت شرمنده کسی نیستم چراکه هرچه در توان داشتیم انجام دادیم و هر کاری که شروع کردیم به سرانجام رساندیم.

وی عنوان کرد: برخی از پروژه‌ها مانند رادیوتراپی بسیار بزرگ و به‌ظاهر غیرممکن بود اما اجرا شد، ساختمان رادیوتراپی تمام شده و دستگاه و تجهیزات آن به قطعیت رسیده است و به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: در حوزه آموزش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است که ازجمله آن می‌توان به آزمون الکترونیک دانشگاه اشاره کرد که به‌عنوان سومین مرکز در کشور برگزار می‌شود، همچنین اسکیت‌لند علوم پزشکی قزوین از نظر کیفیت در کشور بی‌نظیر است.

 وی تأکید کرد: الحاقیه دانشکده دندانپزشکی، الحاقیه بیمارستان شهید رجایی و تخصیص زمین به بیمارستان شهید رجایی، تأسیس المان مزار شهدا، اتمام فاز یک بیمارستان شهید رجایی، تقویت تجهیزات، تأسیس مرکز ناباروری و پیوند کلیه از جمله کارهای صورت گرفته است.

مهرام خاطرنشان کرد: استان قزوین مستعد کارهای توسعه‌ای است، در بخش کودکان نیز اقدامات خوبی از جمله راه‌اندازی مرکز روان‌پزشکی کودکان، بخش خواب کودکان و آندوسکوپی کودکان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در دوره کاری خود ضوابط اجرایی را جایگزین رابطه‌ها و رفاقت‌ها کردم و خلاف ضابطه عمل نکردم به همین دلیل بسیاری از افراد رنجیده خاطر شدند، حتی به بهترین دوست خودم اخطار کتبی دادم.

مغایرت‌های حسابرسی به صفر رسیده است

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: اگرچه این سبک رفتاری باعث کدورت و دلخوری شد اما همه موارد را آگاهانه و طبق ضابطه انجام دادم، در روزهای اول که این پست را پذیرفتم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان حساب تأیید نشده در دانشگاه وجود داشت اما در آخرین حسابرسی حتی یک بند مغایرت پیدا نشد و مغایرت حساب و اموال و انبار را به صفر رساندم.

وی افزود: در این مدت حتی یک ریال خارج از شئون برداشت نکردم، سفر خارجی از بودجه بیت‌المال یا شرکت‌های طرف قرارداد نرفتم، بستگان و آشنایان خود را استخدام نکردم، مقاله‌ای نوشته نشده که خودم نقش نداشته باشم، سعی کردم همه موارد را قانونی انجام دهم.

مهرام خاطرنشان کرد: خوشحالم فردی این جایگاه را بر عهده می‌گیرد که خوش‌اخلاق، دلسوز، متعهد، توانمند و با انگیزه است؛ همه ما متعهد می‌شویم برای پیشبرد دانشگاه هر کاری لازم باشد کمک می‌کنیم.

وی تأکید کرد: در این مدت خیلی از کارها را انجام ندادم اما به من اتهام زدند که با روحانیت مشکل دارم درحالی‌که چنین نیست، از سال ۷۴ که در مطب و بخش خصوصی کار نکردم یک ریال از بخش خصوصی انتفاع نداشتم و فقط حقوق دولتی گرفتم.

روز قیامت باید پاسخگو باشیم

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: این مدت هم اجازه داشتم که در بیمارستان دولتی کار کنم اما این کار را نکردم و تمام وقتم را برای دانشگاه گذاشتم، بیمارستان‌های دانشگاه باید چهار متخصص داشته باشند که ما از متخصصان بیشتری استفاده کردیم همچنین بیمارستان‌ها طبق لیست استاندارد تجهیز هستند.

وی افزود: عده‌ای اتهام زنی و بی‌حرمتی کردند، برخی نیز از زبان ما بی‌حرمتی به برخی افراد را نسبت دادند که صحت نداشت، امیدوارم استان به سمتی حرکت کند که نگاه سیاسی را کنار بگذارد و توجه بر روی رفع نیازهای مردم باشد چراکه روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

مهرام یادآور شد: استان قزوین مستعد است ‌ برای رشد نیازهای زیادی دارد، مشکل استان بومی و غیربومی بودن نیست در جوامع پیشرفته نگاه می‌کنم که متعهد بودن معیار است، ۱۴ سال در قزوین مستقر بودم و از این به بعد هم خواهم ماند و از افرای که قدرت نفوذ دارند می‌خواهم به جای سیاسی‌کاری به مردم کمک کنند.

به کمک متنفذین درمان استان را توسعه می‌دهم

پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد: در دوره مدیریت قبلی گام‌های خوبی در جهت توسعه زیرساخت، ارتقا کمی و کیفی درمان و پزشکی قزوین در استان قزوین برداشته شده است.

وی افزود: تغییر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین موجب دگرگونی و تلاطم نمی‌شود و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی در حوزه سلامت که مهم‌ترین دغدغه بشر است برداریم.

نامدار یادآور شد: کمبود فضای فیزیکی، پروژه‌های نیمه‌تمام، پرداخت معوقات پزشکان، پرستاران و کادر درمان، پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر، پرداخت معوقات پیمانکاران، تأمین دارو مورد نیاز استان و تغییر سبک زندگی ازجمله مواردی است که به همراهی منتفذین، روحانیون، مدیران استان و اصحاب رسانه پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: در جهت اجرای خواسته‌های به حق مسئولین گام برمی‌دارم و معتقد هستم که در شرایط فعلی نیروهای علاقه‌مند به نظام و مردم باید پای کار بیایند تا پیشرفت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۶ میلیارد تومان مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن ملکی‌زاده  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پرداخت مطالبات و کارانه کادر درمان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 15 میلیارد تومان برای پرداخت تخصیص یافته و در این راستا 16 میلیارد تومان هم مطالبات ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تسویه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ماندگاری پزشکان تا پایان سال قبل به مبلغ 10 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: 106 میلیارد تومان مطالبات کارکنان و 26 میلیارد طلبی کادر درمان و 8 میلیارد تومان حقوق کارکنان تحت پوشش شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال قبل به مبلغ 18 میلیارد تومان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: حقوق کارکنان شرکتی بهداشت و درمان تا پایان سال قبل به مبلغ 13 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است. بیش از 125 میلیارد تومان مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر گفت: در این راستا امسال تحول مهمی در طرح‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی در استان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی انجام شده به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

ملکی‌زاده بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر 1300 میلیارد تومان به حوزه سلامت استان مصوب شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تخصیص این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • زنگ هفته سلامت در قم نواخته شد