Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به آخرین آمار اعلامی پایگاه‌های ESI و WOS،گفت: نام سه پژوهشگر دانشگاه سمنان در لیست پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفت .

دکتر مسعود نصیری بااعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام این پایگاه‌ها دکتر نیما امجدی با سه هزار و 292 استناد‌، دکتر سیف‌الله سعدالدین با یک‌هزار و 287 استناد و دکتر فرامز هرمزی با یک‌هزار و 179 استناد  توانستند در حوزه مهندسی نام خود را در این لیست ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر سیف الله سعدالدین و دکتر نیما امجدی بیش از سه سال متوالی و دکتر فرامرز هرمزی برای نخستین بار در این لیست جای گرفته اند .

رئیس دانشگاه سمنان گفت: همچنین مهندس هادی اسکندر دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان در سال 88 هم در لیست پژوهشگران یک درصد برتر قرار دارد .

دکتر نصیری تصریح کرد: معیار انتخاب پایگاه‌های (ESI) و (WOS)، براساس حوزه موضوعی، تعداد کل استناد‌ها در حوزه موضوعی، تعداد مقالات در حوزه موضوعی و تعداد کل مقالات بوده است.

به گفته رئیس دانشگاه سمنان ، دکتر سیف الله سعدالدین استاد دانشکده مهندسی مکانیک، دکتر فرامرز هرمزی استاد دانشکده مهندسی شیمی ، نفت و گاز و دکتر نیما امجدی استاد دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان هستند .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان چهار عضو هیات علمی و سه دانش آموخته دانشگاه سمنان در ادوار مختلف  در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود