Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت: تیم منتخب نوجوانان را به مسابقات روسیه اعزام می‌کنیم و تیم ملی اعزام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، قرار است تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در تورنمنت روسیه شرکت کند. در همین راستا فدراسیون کشتی اسامی کشتی گیران را اعلام کرد اما نکته قابل توجه در این زمینه نبودن اسم سرمربی تیم ملی در لیست اردو و اعزام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام دو مربی به همراه تیم نوجوانان ایران به مسابقات روسیه و نبودن نام امیر توکلیان گفت: این تیم ملی نیست بلکه تیم منتخب ایران است. روسیه از فدراسیون ایران برای حضور در این مسابقات دعوت کرده است و چون مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی تیم ملی نوجوانان تمام شده بود و مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور فروردین  سال 1399 برگزار می‌شود در نتیجه تصمیم گرفتیم یک تیم منتخب از کشتی گیران مازندران و تهران را به مسابقات اعزام کنیم. برای این تیم هم یک مربی از تهران و یک مربی از مازندران انتخاب کردیم.

او دراین مورد افزود: این مسابقات یک نوع تورنمنت است و احتمال دارد از این به بعد برای  اعزام به تورنمنت‌ها از دو مربی همراه تیم استفاده کنیم.

او در واکنش به اینکه اعزام نشدن امیر توکلیان(سرمربی تیم ملی) به روسیه شائبه قطع همکاری فدراسیون با او را ایجاد کرده است، بیان کرد: این موضوعات ربطی بهم ندارند اما برخی می‌خواهند حواشی ایجاد کنند. ما تیم منتخب نوجوانان را به مسابقات اعزام می‌کنیم.  پنج کشتی‌گیر از هیات استان مازندران و پنج نفر از هیات  کشتی تهران هستد که با مسئولان فنی نوجوانان این دو استان جلسه برگزار  و نفرات را بررسی کردیم که در نهایت به این اجماع رسیدیم که یک سری اوزان از مازندران و برخی اوزان تهرانی باشند.

کاوه در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: فعلا وضعیت سرمربی مشخص نیست. مسابقات نوجوانان فروردین سال 99 برگزار می‌شود و تا آن موقع حتما سرمربی را معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان