Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج اقلیمی مربی تیم ملی آب‌های آرام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این که مربیگری تیم از اول آذر ماه به او محول شده اظهار داشت: حدود یک ماهی است که تمرین می‌کنیم. امروز ظهر اردو تعطیل شد و دوباره دوشنبه ۲ دی ماه در تهران تمرین‌ها شروع خواهد شد.

او افزود: برای تمرینات آماده سازی احتمال دارد بازیکنان را به مناطق گرمسیر منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از ششم فروردین ماه آغاز و تا نهم فروردین سال آینده در تایلند ادامه دارد.

او افزود:مسابقات سختی را پیش رو داریم، اما تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا می‌کنیم. از لحاظ استقامتی و قدرتی مقداری ضعف در برخی ورزشکاران بود که در حال برطرف شدن است. همچنین آن‌ها باید برای مسابقات آماده شوند.

مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام با اشاره به این موضوع که تنها ۴ ماه از مسابقات باقی مانده است گفت: معمولا مسابقات در شهریور ماه برگزار می‌شد و وقت کافی برای تمرین داشتیم، اما با توجه به این فرصت ۴ ماهه که داریم تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او افزود: بازیکنان با انگیزه خوب در حال تمرین و تلاش هستند تا بتوانند مدال کسب کنند. ۱۰ رشته المپیکی برای مسابقات داریم که در بخش آب‌های آرام ۳ رشته برای کایاک و ۲ رشته در بخش کانو دختران و پسران فعال هستند. برای گزینش بازیکنان جهت رفتن به مسابقات هنوز انتخابی صورت نگرفته است. باید دید در کدام رشته‌ها شانس بیشتری برای کسب مدال و سهمیه خواهیم داشت تا آن افراد را برای اعزام به مسابقات انتخاب کنیم.

مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در پایان گفت: شرایط تیم‌های کشور‌هایی مثل قزاقستان و ازبکستان خیلی بهتراز ما است، زیرا در مناطق گرمسیر تمرین می‌کنند و زودتر تمرینات را شروع کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080157

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس