Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@05:54:00 GMT

لازمه پیروزی در برابر دشمنان ایمان و اخلاص است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۹۸۰۵

لازمه پیروزی در برابر دشمنان ایمان و اخلاص است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اکنون همه دنیا دست به دست هم داده تا مردم ایران را به زانو درآورند اما ما نیز همه چیز در اختیار داریم و لازمه پیروزی در مقابل این دشمنان ایمان و اخلاص است و اسلام همیشه در تنگنا به پیروزی رسیده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، ۲۵ آذرماه در کنگره شهیدان دانشجو در اردبیل، اظهار کرد: خنجر زدن از پشت به مردم و انقلاب کار اهریمنان است و مهم‌ترین عامل امنیت کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ضدانقلابی‌ها دلسوز جوانان نیستند، بیان کرد: باید با بصیرت و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم که دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم و توطئه‌های ننگین خود استفاده کند که به همین منظور باید آگاهانه عمل شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان و نیز توطئه‌افکنی‌های دشمنان و استکبار جهانی است که به همین منظور باید آن زمان را برای خود الگو قرار دهیم و هم‌اکنون که فضای مجازی در حال مخدوش‌سازی ذهن نسل امروزی ما است، برنامه‌های خوبی را پیاده کنیم.

بابازاده گفت: کسانی که پشت سر علما بدگویی کرده و در حال مسموم‌سازی جامعه هستند مشخص است که هیچ گاه دلسوز مملکت ما نخواهند بود و بدون شک کسانی هستند که هیچ کاری برای نظام انجام نداده‌اند و الان می‌خواهند دل شما جوانان را خالی کنند.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای دانشجو یک اقدام بسیار ارزشمند و حیاتی است که باید بسترساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد و شرایطی فراهم شود که بصیرت و ولایتمداری در بین نسل امروزی به اوج برسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که دشمنان در عرصه‌های مختلف با شکست روبه‌رو شوند که این امر با ارتقای جایگاه کشور و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان باید مورد توجه واقع شود و محوریت شهدا و دفاع مقدس با تقویت روحیه جوانان همراه باشد.

بابازاده با بیان اینکه دانشگاه دستاورد انقلاب و شهدای ما است و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد احترام ما هستند، گفت: انسان باید مرام، قدرت تحلیل و تشخیص حق از باطل را داشته باشد و زیبایی و طراوت دانشگاه به سبب وجود دانشجویان آن دانشگاه است.

وی افزود: جوانان باید با آرامش هر چه تمام زندگی کنند و مسئولان نیز باید به اعتقاد و ایمان جوانان فکر کنند و با رفتار و کردار خود جوانان را جذب نمایند.

بابازاده با بیان اینکه سعی و تلاش ما همیشه بر این بوده است تا به عنوان یک سرباز نظام جان خود را فدا کنیم، تصریح کرد: اکنون جنگ روانی یکی از علوم روز است و ما نیز باید با هنرمندی در مقابل این جنگ ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اکنون همه دنیا دست به دست هم داده تا مردم ایران را به زانو درآورند، ما نیز همه چیز در اختیار داریم و لازمه پیروزی ایمان و اخلاص است چرا که اسلام همیشه در تنگنا به پیروزی رسیده است.

وی تصریح کرد: تلاش و مجاهدت مردم ایران اسلامی در شرایط اقتصادی کنونی افتخارآفرین است و این به برکت خون شهدای والامقامی رقم خورده که با شعار ایستادگی، از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن ایمان اخلاص دشمنان شرایط اقتصادی مردم ایران جنگ روانی اسلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

به گزارش مهر، تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران روز گذشته در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی گل های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 6085229

دیگر خبرها

  • عزت ایران با ایمان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند