Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:13:50 GMT

نیروی زمینی قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آجا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۰۳۷

نیروی زمینی قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آجا شد

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ارتش با قهرمانی تیم نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی و با حضور بیش 50 ورزشکار در 11 وزن از منتخبین نیروها و سازمان های تابعه ارتش در شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ دوم  جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ضمن تقدیر از میزبانی خوب قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی و مسئولین هیات پاورلیفتینگ آجا ، سطح برگزاری این دوره از رقابت ها را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت : این مسابقات در2 روز و با حضور قوی ترین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

وی افزود: در این مسابقات رکورد جهان در دسته سنگین وزن توسط ورزشکار عزیزمان آقای شهرام ساکی، از کارکنان شایسته نیروی زمینی جابجا شد، رکورد جهان 397 کیلو بود که ایشان 5/2 کیلو رکورد دنیا را افزایش داد ، این باعث خوشحالی و غرور است که توسط یکی از ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.

 

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: آمادگی جسمانی و توان رزمی بالا از اولویت های سازمان تربیت بدنی و ارتش جمهوری اسلامی است که انجام ورزشهای قدرتی مثل پاورلیفتینگ ، پرس سینه ، طناب کشی و قویترین مردان بسیار در این امر تاثیر گذار بوده و قدرت جسمانی کارکنان را افزایش می دهد.

 

 

در این دوره از رقابت ها تیم نیروی زمینی در اکثر وزن ها مدال طلا را تصاحب و عنوان قهرمانی را با اقتدار از آن خود کرد و تیم های نیروی پدافند هوایی  و نیروی هوایی ارتش هم به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

 

تیم ارتش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سند وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن است که از این تعداد ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش است.
شرفی افزود: هر چه داریم از شهداست و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست.
شرفی با بیان اینکه نیروی مسلح کشور در دفاع مقدس همکار و در کنار یکدیگر بودند  تصریح کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران و انتظامی است و ثابت کرد که فدای ملت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • نیروهای مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات