Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبرانقلاب: حتماً بایستی بر روی کار زن‌های خانه‌دار ارزش‌گذاری ویژه بشود. بعضی میتوانستند بروند کار بگیرند، تحصیلات عالیه بکنند، بعضی تحصیلات عالیه هم داشتند...باید از اینجور زنی قدردانی شود... تأمین اقتصادیشان، بیمه‌شان، بقیه‌ چیزهایی که لازم است، باید در نظر گرفته شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری ریحانه ویژه‌ی انعکاس دیدگاه‌های رهبری درباره مسائل زن، خانواده و سبک زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین توئیت این حساب کاربری بخشی از سخنان ایشان درباره ارزش خانه‌داری نقل شده است: «اگر ما به خانه‌داری به چشم حقارت نگاه کنیم، این می‌شود گناه. خانه‌داری یک شغل است؛ شغل بزرگ، شغل مهم، شغل حساس، شغل آینده‌ساز.»
رهبر انقلاب ۱۳۹۲/۰۲/۱۱

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انقلاب رهبرانقلاب خانه داری شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است