Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:58:32 GMT

مورد جالب والورده و مربیان اخراجی رئال

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۵۱۸

مورد جالب والورده و مربیان اخراجی رئال

ارنستو والورده سرمربی بارسا در یک سال گذشته نقش مستقیم در اخراج دو مربی رئال مادرید داشته است.

به گزارش "ورزش سه""، فردا در نوکمپ بارسلونا با هدایت ارنستو والورده میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیداری که از هر جهت حساس و هیجان انگیز خواهد بود.

 

 

 

 

والورده کار خود در ال کلاسیکوها را در تابستان 2017 و بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در نوکمپ توانست بارسا را 1-3 مغلوب کند و سه روز بعد در برنابئو و در دیداری که از هر جهت بارسا پایین تر از رئال بود، کهکشانی ها 2-0 به پیروزی دست یافتند.

بارسا در آن دو بازی شدیدا تحت تاثیر جدایی نیمار قرار داشت و ارنستو والورده در نهایت تصمیم گرفت بارسا را با سیستم 2-4-4 در ادامه فصل به زمین بفرستد. تغییر سیستمی که جواب داد و بارسا همان فصل دبل کرد. او در نشست خبری خود گفت که شکست برای هر تیم و هر مربی اتفاق می افتد و روزی نوبت به رئال خواهد رسید که برابر ما مغلوب شود.

 

 

 

 

4 ماه ویک هفته پس از شکست خردکننده برنابئو، بارسا به ورزشگاه رئال برگشت و این بار 0-3 به پیروزی دست یافت که به معنای ناامیدی قطعی رئال از لالیگا بود. رئال با 17 امتیاز اختلاف از بارسا فصل را به پایان رساند. هرچند زیدان توانست رئال را قهرمان اروپا کند ولی پس از هت تریک در لیگ قهرمانان، از سمت خود استعفا داد. او معتقد بود لالیگا اوج کار هر مربی است.

 

 

 

 

فصل گذشته رئال با هدایت جولن لوپتگی در ال کلاسیکو حاضر شد و او با شکست 5-1 از بارسا در نوکمپ شغل خود را از دست داد. لوپتگی تنها 4 ماه و نیم پس از انتصابش به عنوان مربی رئال برکنار شد و در واقع والورده میخ آخر را به تابوت او کوبید.

سانتی سولاری جانشین لوپتگی شد و بین 27 فوریه و 2 مارس با دو شکست متوالی خانگی 0-3 و 0-1 از بارسا در کوپا دل ری و لالیگا در آستانه اخراج قرار گرفت. او پس از شکست 1-4 رئال از آژاکس حکم برکناری خود را دریافت کرد و زیدان به رئال برگشت.

از زمانی که والورده سرمربی بارسا شده، رئال سه بار تغییر مربی را تجربه کرده است ولی ال تکسینگوری همچنان روی نیمکت بلورگانا حضور دارد.

 

 

بارسلونا خولن لوپتگی (سرمربی) سانتیاگو سولاری ارنستو والورده (سرمربی) زیدان (سرمربی) ال کلاسیکو رئال مادرید سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا خولن لوپتگی سرمربی سانتیاگو سولاری ارنستو والورده سرمربی زیدان سرمربی ال کلاسیکو رئال مادرید سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود