Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:40:58 GMT

«سوگ‌جامه» به هفتۀ پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۹۴۱

به گزارش ایلنا، نمایش «سوگ‌جامه» به نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی هفتۀ پایانی خود را در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰  در سالن سایۀ تئاترشهر سپری می‌کند.

در این اجرا، شخصیت سهراب با نگاهی به نظریات روانکاوان معاصر بررسی شده و روایت رستم و سهراب از منظری دیگر کنکاش می‌شود.

این‌بار رستم می‌داند که سهراب، پسر اوست و سهراب نیز می‌داند که رستم پدرش است؛ سهراب تصمیم می‌گیرد برای گرفتن انتقامِ مادرش تهمینه به جنگ رستم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم که جایگاه خود را با حملۀ سهراب به ایران، نزد کیکاوس متزلزل می‌بیند، تصمیم می‌گیرد تا از موقعیت خود دفاع کرده و سپاه افراسیاب را شکست دهد. در این اثر، علی بیک‌محمدی، اصغر شریعتی، داود شمس، سروش طاهری، محسن علیمحمدی، رضا نعمتیان، ندا نوری، هادی آبیاری، عطیه خورسند، آرمین رجایی، آرزو رضالو، فاطمه رهبری، میلاد سرائی، پارمیدا شایان، منیژه شبانی‌مقدم، محمدعلی عسگری، مهلا قدوسی، امیررضا کوشانی، محمدرضا محمدی، مجتبی معارفوند و مروارید معصومی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کامبیز بابایی؛ طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی؛ طراح لباس: ماهرخ سلیمانی‌پور؛ طراح گریم و قطعات: حسین تبریزی؛ طراح پوستر: سروش کیومرثی؛ طراح نور: رضا خضرایی؛ دستیاران طراح صحنه: محمدحسن درباغی‌فرد و لیلا طاهری؛ سرپرست ساخت دکور: امیرحسین بابائیان و مصطفی طباطبایی؛ گروه ساخت دکور: احمد بابائیان، مصطفی جمالی، محمدحسن درباغی‌فرد، حمید برنا، فرزاد چوپانی، محمد کیال‌ها؛ ساخت قطعات و اجرای گریم: هدی رودبار، مهتاب لشگری، امیرحسین اجاقلو و ملیکا جعفری؛ دستیاران لباس: مارال سوری و آزاده بهزادی؛ ساخت اکسسوار: مارال سوری، آزاده بهزادی و شیرین موسوی؛ اجرای لباس: رزیتا خانیان؛ دستیاران: مارال سوری و آزاده بهزادی؛ موسیقی: پاشا هنجنی و ساخت عروسک: زهره اسمعیلی.

فروش اینترنتی نمایش «سوگ‌جامه» در سایت تیوال صورت می‌پذیرد.

این نمایش، تا دوم دی‌ماه ۱۳۹۸، هرشب جز شنبه‌، در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت هفتاد دقیقه در سالن سایۀ تئاترشهر به نشانیِ تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر، مجموعه فرهنگی و هنری تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت‌های اورژانس قم در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت

عزت‌اله بهزادی‌نیا گفت: در سال گذشته، تعداد تماس با مرکز اورژانس، ۴.۴ و تعداد مددجویان نیز ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بیان کرد: انتقال مددجویان به بیمارستان سه درصد کاهش و درمان در محل نیز ۱۶ درصد افزایش یافته است.

بهزادی نیا با اشاره به افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های مرتبط با حوادث ترافیکی، بیان کرد: سال گذشته کارشناسان مرکز اورژانس ۱۱۵ قم، ۲۲ هزار و ۱۵۱ ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی انجام دادند، در حالی‌که این ماموریت‌ها در سال ۱۴۰۱، ۲۰ هزار و ۸۹۱ مورد بود. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در این بازه زمانی، انتقال مصدومان ناشی از تصادف‌ها ۹ درصد کاهش و درمان در محل ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بهزادی‌نیا بیان کرد: سال ۱۴۰۱، ۲۷ هزار و ۳۸ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند که سال گذشته با افزایش چهار درصدی به ۲۸ هزار و ۲۲۹ نفر رسید.

به گفته  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، تعداد پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیز ۱۶ درصد کاهش یافته که در سال گذشته ۶۸ مورد و سال ۱۴۰۱، ۸۱ مورد بود.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • محصولی جدید از طراح آیفون و خالق چت جی‌پی‌تی
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • ماموریت‌های اورژانس قم در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • اجرای نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» تا پایان فروردین در سنگلج
  • آغاز اجرای نمایش «آن بُرد» در تئاتر شهر
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • پشت این فرمون