Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@08:31:23 GMT

اختصاص ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۱۲۴۳

اختصاص ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در استان آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۶۰۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند خبر داد.

 مصطفوی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی از امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر آغاز شده و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه اعلامی وزارت راه و شهرسازی به آدرس tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرایندها اقدام کنند.

او با اشاره به مکان یابی این واحدها گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته این واحدها در فازهای مختلف شهر جدید سهند احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در پاسخ به شرایط ثبت نام در این طرح گفت: شرایط ثبت نام در این طرح به صورت ملی تعریف شده است و افراد دارای فرم "ج" سبز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

او با اشاره به سکونت بیش از۱۴۰ هزار نفر در شهر جدید سهند گفت: تلاش برای توسعه کیفی زندگی در این شهر مهمترین دغدغه ما در طول این سال‌ها بوده است.

ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم کد خبر 470993 برچسب‌ها طرح اقدام ملي وزارت راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي وزارت راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • تشکیل بیش از ۶۰۰۰ پرونده قاچاق چوب