Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان آلمانی از وضعیتش در روز های اول حضور در بارسلونا و رقابت با نویر در تیم ملی آلمان می گوید. 

طرفداری-  ترشتگن از حضور در نیوکمپ خوشحال است اما صحبت های واضحی در مورد آینده خود در بارسلونا انجام نداد.

به گزارش سایت Goal، سنگربان آلمانی بارسلونادرمصاحبه ای که پیش از بازی با رئال مادرید در نیوکمپ انجام داد گفت:

هیچ وقت نمی توانید بفهمید که در فوتبال چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهم باعث خوشحالی هواداران و باشگاه شوم و از خودم یک نشان در این تیم باقی بگذارم.  بازی هایی هستند مانند که شما برای رسیدن شان انتظار می کشید و باعث هیجان مردم می شوند. پیش از این به خاطر مشکلات سیاسی که پیش آمد این مسابقه برگزار نشد، چون برای انجام یک مسابقه شما باید از امنیت کامل اوضاع مطمئن شوید.

ترشتگن اضافه کرد:

رئال مادرید همیشه برای ما حریف خطرناکی محسوب می شوند. آنها هم مانند ما در ابتدای فصل مشکلاتی داشتند. تیم های لالیگا قدرتمند تر شده اند، به خصوص از لحاظ فیزیکی و دیگر بازی راحتی وجود ندارد. از اینکه در اولین ال کلاسیکو ای که بازیکن بارسلونا بودم بازی نکردم کمی عصبانی شدم. چون آن زمان هم دوست داشتم در همه بازی ها به میدان بروم. هر روز کمی پیشرفت کردم حتی به مقدار خیلی ناچیز. 

ترشتگن در آخر راجع به رقابت با نویر در تیم ملی گفت:

شما باید به عقاید دیگران احترام بگذارید و من هم باید همین کار را انجام دهم. به نظرم این موضوع آنقدر که رسانه ها به آن می پردازند موضوع مهمی نیست. من تنها وظیفه دارم که بهترین عملکردم را اجرا کنم و انتخاب را برای سرمربی دشوار سازم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا