Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: طرح استعدادیابی این رشته ورزشی در بین مهدکودک‌های استان کرمانشاه با هدف شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی آغاز شده است.

شهنام اردلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز طرح استعدادیابی تنیس روی میز در مهدکودک‌های استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون سه مهدکودک استان با ظرفیت هر یک 100 نفر در برنامه استعدادیابی هیأت شرکت کرده‌اند، البته این برنامه ادامه دارد تا کودکان مستعد در مهدکودک‌ها شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: شرکت در این دوره‌ها کاملا برای مهدکودک‌ها رایگان بوده و هزینه آن از طرف هیأت تامین می‌شود و پس از شناسایی استعدادها، از آن‌ها در راستای شرکت در برنامه‌های هیأت به صورت ارسال نامه از طرف هیأت، دعوت به عمل خواهد آمد.

مربی استعدادیاب این دوره در ادامه با اشاره به شیوه استعدادیابی در بین مهدهای کودک به خبرنگار فارس، گفت: شیوه استعدادیابی طراحی شده در این دوره‌ها کاملا مفرح و جذاب برای کودکان طراحی شده است و کودکان در یک محیط بازی و پر جنب و جوش مورد آزمون‌های استعدادیابی قرار می‌گیرند.

حمید میره یادآور شد: تست‌های استعدادیابی از تک‌تک کودکان حاضر در مهدکودک انجام خواهد شد و استعداد هر یک از کودکان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نمره او ثبت خواهد شد و پس از جمع‌آوری نمرات افراد مستعد شناسایی خواهند شد.

میره ادامه داد: تاکنون سه مهدکودک در دوره‌های هیأت شرکت کرده‌اند و برنامه‌ریزی لازم برای حضور سایر مهدکودک‌ها نیز انجام شده است و هیچ مشکلی برای حضور سایر مهدکودک‌های استان وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کودکان تنیس روی میز ورزشی رئیس هیأت تنیس روی میز استان مهدکودک استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید

عصر ایران - کودکان فلسطینی، هرگز کودکی را تجربه نمی کنند؛ همان طور که پدران و مادرانشان که سال ها تحت ستم و اشغال زندگی کرده اند، طعم خوش دنیای زیبای کودکی را نچشیده اند. 

این روزها، کودکان در غزه، اسم شان را روی دست شان می نویسند تا اگر در بمباران اسرائیلی ها، صورت شان متلاشی شد، قابل شناسایی باشند! این این فضای کودکی آنها.

آنها، بیشتر با مرگ زندگی می کنند تا با زندگی؛ از همین روست که حتی وصیت نامه هم می نویسند. این وصیت نامه یک دختر بچه در غزه است که دل هر انسانی را به درد می آورد:

سلام، من هایا هستم و اکنون وصیت نامه ام را می‌نویسم

١. پول‌های من ۸۰ شکل است: ۴۵ شکل (واحد پول اسرائیل) برای مامان، ۵ شکل برای زینت، ۵ برای هاشم، ۵ برای تیتا، ۵ برای خاله هبة، ۵ برای خاله مریم، ۵ برای دایی عبود و ۵ برای عمه سارة

۲. اسباب بازی‌ها و همه چیزهایم برای دوستانم، زینت خواهرم، ریما، منة، أمل

۳. لباس‌های من: برای دخترعموهایم و اگر چیزی باقی ماند، انفاق کنید.

۴. کفش‌های من: به فقرا و نیازمندان اهدا کنید، البته بعد از شستنش.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران