Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، درسامانه جدید بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، بانک ملت با هدف کاهش مراجعه مشتریان به شعب و در راستای افزایش کیفیت و ارتقاء خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت، باعنوان "حواله منظم پایا"  اضافه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تنظیماتی در سامانه انجام دهند که حواله پایا به صورت منظم مثلا هفتگی یا ماهانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش بانک ملت، حواله منظم پایا ، خدمتی است که صدور حواله پایا در دوره های زمانی یکسان مثلا روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، چند روز یک‌بارو یا سالانه را امکان پذیر می نماید.

مشتریان جهت ایجاد حواله منظم پایا، کاربران لازم است پس از ورود به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، با استفاده از منوی "انتقال وجه‌‌-خدمات‌‌- حواله منظم پایا" و تکمیل گزینه های مربوطه، اقدام به ایجاد حواله نماید. با انتخاب گزینه تائید توسط مشتری، رسیدی با قابلیت چاپ و دریافت فایل نمایش داده می شود.

کاربران در تکمیل این قسمت باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

برای فواصل پرداخت ، گزینه های روزانه، هفتگی، ماهانه، چند روز یک‌بار و سالانه قابل انتخاب می­باشد. صدور حواله منظم پایا برای دوره های سالانه، حداکثر به مدت پنج سال قابل درج است و برای سایر دوره ها مانند روزانه، هفتگی ، ماهانه و چند روز یکبار حداکثر یک سال خواهد بود. پس از وارد نمودن شبای مقصد، ضروری است گزینه استعلام ثبت گردد. با انتخاب گزینه ماهانه ، چنانچه تاریخ صدور حواله منظم پایا، سی و یکم ماه انتخاب گردد ،  در ماه‌های 30 روزه و 29 روزه ، حواله، در آخرین روز ماه  صادر خواهد شد.

هم‌چنین پس از ثبت حواله منظم پایا، در صورت لزوم ، مشتری می تواند از منوی "انتقال وجه‌‌-خدمات‌‌-حواله منظم پایا" ، حواله را حذف نماید.

لازم به ذکر است قسمتی با عنوان کارتابل انتقال وجه حقوقی یا اشتراکی در نظر گرفته شده است که در صورت ثبت حواله از حساب های حقیقی اشتراکی و حقوقی، همه امضاداران بایستی از منوی انتقال وجه، زیرمنوی خدمات، گزینه کارتابل انتقال وجه حقوقی یا اشتراکی، اقدام به تائید حواله نمایند. بدین منظور بایستی شماره حواله موقت مربوط به حواله منظم پایا انتخاب گردد. سپس فرم تائیدیه نمایش داده می شود و با تائید نهایی، درخواست حواله منظم ثبت می گردد.

مشتریان جهت اطمینان از ثبت صحیح درخواست خود، می‌توانند گزارش حواله منظم پایا را از منوی انتقال وجه، زیر منوی گزارشات، گزینه "گزارش پرداخت های پایا منظم " مشاهده نمایند.

کاربران توجه نمایند سقف تعداد حواله منظم پایای فعال برای هر مشتری 30 فقره می باشد. حواله منظم پایای فعال ، حواله ای است که عملیات ثبت آن با موفقیت انجام شده و تاریخ خاتمه آن فرا نرسیده باشد.

درخواستهای ثبت شده از حساب های حقیقی اشتراکی و حقوقی در کارتابل که به تایید صاحبان امضا نرسیده، فقط تا روز پیش از شروع دوره قابل تایید می باشد . لذا چنانچه درخواست، تا تاریخ شروع دوره ، مورد تایید صاحبان امضا قرار نگرفته باشد انجام نخواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت بانکداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس