Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه پمپاژ اصلی سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج و دشت‌های قروه و دهگلان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ایستگاه پمپاژ اصلی سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج، دشت‌های قروه و دهگلان که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده، عصر امروز با حضور وزیر نیرو، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصفیه‌خانه فاضلاب بیجار و یاسوکند با حضور وزیر نیرو افتتاح شدصف‌کشی سرمایه‌گذاران برای امضای قراردادهای سرمایه‌گذاری ‌احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلابافزایش 66 هزار هکتاری تخصیص آب برای اراضی کشاورزی کردستان بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در این‌باره گفت: ایستگاه پمپاژ اصلی سامانه انتقال سد آزاد با اعتبار 520 میلیارد تومان ضمن آبرسانی به 4300 هکتار اراضی منطقه، اشتغال 2150 نفر به‌طور مستقیم و 1075 نفر را به‌طور غیرمستقیم فراهم کرده و نیاز آبی حدود 100 روستای استان کردستان را تأمین می‌کند.

وی افزود: هدف از احداث سد آزاد و سامانه انتقال، مهار و تنظیم 300 میلیون مترمکعب آب رودخانه آزاد و انتقال آب به شرق کردستان، دشت قروه و دهگلان به میزان 190 میلیون مترمکعب در سال جهت استفاده شرب، صنعت و کشاورزی استان کردستان است. 

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان

خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان توسط وزیر علوم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویی ۵۰ واحدی پسرانه دانشگاه سمنان که با مشارکت یکی از خیرین آموزش عالی این استان ساخته شده است، به بهره برداری رسید.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان در خصوص این پروژه گفت: فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

وی افزود: این خوابگاه در دو طبقه و و هر واحد با مساحت ۶۰ متر مربع افتتاح شد.

سعدالدین با بیان اینکه این خوابگاه با اعتبار ۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار این خوابگاه از سوی خیّر سمنانی پرداخت شده است.

رییس دانشگاه سمنان تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجو را دارد و داخل محوطه اصلی دانشگاه قرار دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این خوابگاه، ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

وزیر علوم در ادامه برنامه‌های خود در دانشگاه سمنان در جلسه شورای عالی اداری سمنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد شرکت نمود.

همچنین در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم نشست هیئت رئیسه دانشگاه سمنان تشکیل و مسائل این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 745824

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی