Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری‌شده که در سرفصل‌های مختلف حمایت از مددجویان هزینه شد.

او بابیان اینکه بخش‌های حمایت، فرهنگی و مسکن ازجمله سرفصل‌های حمایتی این نهاد محسوب می‌شود، افزود: ۱۴ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی معادل ۵۴۷ میلیون تومان به بخش فرهنگی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این مبلغ در قالب تأمین هزینه‌های ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌های فرهنگی ارائه‌شده است تصریح کرد: برگزاری اردو‌های زیارتی و دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه ۶۶ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در حوزه حمایت هزینه شده است افزود : ۲۰ درصد کمک به امر ازدواج، ۲۰ درصد پرداخت کمک‌های ضروری، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی و طلاب علوم دینی و ۱۵ درصد کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان اختصاص یافت.

او در ادامه تصریح کرد: سه درصد از مجموع صدقات جمع‌آوری‌شده در ارائه خدمات ویژه به سالمندان، هشت درصد در قالب تأمین لوازم زندگی مددجویان، ۱۰ درصد در قالب کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان و ۱۰ درصد در سایر بخش‌های حمایتی صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۳۷ هزار نفر از جمعیت استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اضافه کرد: تعامل با مراکز اقتصادی و اجتماعی برای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی باهدف کمک به نیازمندان از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.

انتهای پیام / ر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پرداخت صدقه بازسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی
  • هزینه آزمایش خون در منزل
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز