Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با توجه به کمبود وقت و اهمیت صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک، بهترین تصمیم برای پلی‌آف گرفته شد و باشگاه‌ها هم با فدراسیون والیبال کاملاً همکاری کردند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برنامه سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف والیبال اظهار کرد: امسال سال حساسی برای والیبال ایران است، برای همه ما صعود به المپیک مهم است به همین خاطر در جلسه سازمان لیگ هم چند ساعتی در مورد برگزاری بازی‌های پلی‌آف صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بازی‌های پلی‌آف را در فروردین ماه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اواخر فروردین‌ماه 99 برگزار می‌شود و ابتدا قرار بود  قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال به این مسابقات اعزام شود که دوباره تصمیم عوض شد و در جلسه قرار بر این شد که مسابقات پلی‌آف به‌صورت متمرکز در فروردین برگزار شود. 

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود وقت نمی‌توانستیم در اسفندماه مسابقات را برگزار کنیم. البته که برگزاری رقابت‌ها در عید نوروز خیلی سخت است؛ ممکن است در بخش اسکان تیم‌ها و حضور تماشاچیان مشکلاتی به‌وجود بیاید اما چاره‌ای دیگر نداشتیم و باید برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک سختی می‌کشیدیم. امیدوارم فدراسیون همکاری باشگاه‌ها، مشکلات و فشردگی که برای ما به وجود آمده را در نظر بگیرد. 

وی در مورد وضعیت تیم پیکان در تعطیلات لیگ اظهار کرد: در حال حاضر 10 روز به بازیکنان استراحت دادیم. پنج بازیکن ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند و چهار بازیکن جوان هم قرار است تا چند روز آینده در مسابقات والیبال جوانان کشور  شرکت کنند، به‌طور حتم در نبود 9 بازیکن عملاً کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم و تمرین با 6 یا 7 بازیکن سخت است. با این حال تلاش می‌کنیم طبق برنامه کار را پیش ببریم و در کارهای گروهی موفق شویم. 

ترکاشوند در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم دارد یا خیر، اظهار کرد: نه چنین برنامه‌ای نداریم. نیم‌فصل دوم هم با همین بازیکنان کار می‌کنیم و برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید در دستور کار ما نیست. تیم پیکان امسال بازیکنان جوانی در ترکیب خود دارد و ما هم تا پایان فصل با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد. 

وی در مورد هدف‌گذاری تیم پیکان در لیگ برتر والیبال گفت: ما مرحله به مرحله جلو می‌رویم، به طور حتم همه دوست دارند در رقابت‌های لیگ برتر در بالای جدول قرار بگیرند. تیم ما هم نیم‌نگاهی به چهار تیم برتر بالای جدول دارد و امیدوارم موفق شویم. 

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال محمد ترکاشوند تیم پیکان پلی آف والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی

صحبت های مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر در مورد رابطه اش با تیری آنری را مشاهده می کنید.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته