Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت Tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

جعفر زاهدی، هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه دانست و ادامه داد: سهمیه اداره کل راه و شهرسازی فارس در این طرح ۱۱ هزار و ۸۸۱ واحد است که ۲ هزار و ۹۸۹ واحد در قالب تولید مسکن مشارکتی، سه هزار و ۳۷۳ واحد در قالب واگذاری زمین ۹۹ ساله، ۴۹۰ واحد تامین زمین برای اقشار ویژه و هزار و ۶۷۲ واحد تکمیل واحد‌های نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: واگذاری یک هزار و ۷۴۰ واحد در قالب سایر تفاهم‌نامه‌ها و هزار و ۶۱۷ واحد هم با استفاده از ظرفیت‌های بانکی مصوب انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس درباره شرایط متقاضیان گفت: متقاضیان مسکن در این طرح باید از نخستین روز سال ۸۴ به بعد فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند و از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نیز از هیچ‌یک از امکانات نهاد‌های عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

زاهدی افزود: فرد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار و در صورتی که متقاضی، زن خود سرپرست است حداقل سن او باید ۳۵ سال باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: فرد متقاضی باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد و برای دریافت تسهیلات بانکی نیز هیچگونه منع قانونی از جمله چک برگشتی و تسهیلات معوقه نداشته باشد.

زاهدی افزود: توانایی تامین هزینه مازاد بر تسهیلات بانکی ساخت مسکن و امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و همچنین توانایی پرداخت اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی دریافتی از دیگر شروط لازم برای متقاضیان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه