Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیرحسین صادقی در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر حجازی در مورد اینکه استراماچونی در یک رسانه بیگانه اعلام کرده بعید است دیگر به استقلال برگردد، گفت: اینها حواشی است که به وجود آمده وقتی شب می‌خوابی و صبح بیداری می‌شوی بنزین لیتری 3 هزار تومان شده این مسائل هم پیش می‌آید. آقایی که با استراماچونی قرارداد بسته بود وقتی از باشگاه استقلال رفت استرا هم ترجیح داد برود و فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این آقا که قبلاً در استقلال بود من علیه او جبهه دارم زیرا تخلفات زیادی در باشگاه انجام داده بود هر روز با یکی دعوا می‌کرد، یک روز با کاپیتان تیم دعوا می‌کرد و یک روز با نفری دیگر؛ وقتی این آقا رفت استرا هم گفت من ترسیدم که بماند مشکل او با استقلال مالی نیست.

 

وی در مورد اینکه به نظر شما بهتر نبود استراماچونی تا نیم‌فصل می‌ماند و بعد از باشگاه استقلال جدا می‌شد، گفت:‌ شما فکر می‌کنید مشکل استراماچونی پول بوده از شما که خبرنگارید می‌پرسم آیا واقعاً مشکل او مالی بوده اصلاً چنین چیزی نیست. آیا مشکل او نحوه انتقال پول بوده چنین چیزی نیست مگر او چقدر پول می‌خواهد. چطور 4-5 هفته اول وقتی استقلال مشکل مالی داشت استرا نرفت و ماند اما وقتی آن آقا رفت استرا هم قصد رفتن کرد. 

 

صادقی تصریح کرد: مگر استراماچونی چقدر پول می‌خواهد؛ 150 هزار یورو، 200 هزار یورو؟ من حاضرم پول نقد به او بدهم یا در هر جای دنیا بخواهد پول به او بدهم. 

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه ادبیات بازیکنان استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه بعد از بازی با پیکان درست بوده است یا نه، گفت: من این مسئله را نفی یا تأیید نمی‌کنم. بازیکن استقلال نباید به خودش اجازه بدهد که علیه مدیریت باشگاه بزرگ استقلال صحبت کند اما وقتی که با بازیکن 2.5میلیارد قرارداد می‌بندند و 60 میلیون تومان به او می‌دهند و با هزار دروغ می‌گویند چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

 

وی افزود: این نه‌نه مرده‌ها در بد دوره مدیریتی حاضر شده‌اند. مادربزرگ خدابیامرز هم اگر اکنون زنده بود می‌توانست فوتبال را به خوبی آنالیز کند. بحث استراماچونی بحث مالی نیست. وقتی آن آقا رفت زیر پای استرا را خالی کرد و او شل شد و یک روز با یکی دعوا کرد و یک روز در تمرین نیامد و آخر هم چمدانش را بست و رفت.

 

صادقی در مورد اینکه استقلال بدون استرا می‌‌تواند قهرمان شود، گفت: استقلال بدون مربی چهار گل به شاهین بوشهر زد. استقلال تیمی است که ستاره‌هایش متعلق به خودش است 10 قهرمانی نیاورده که بخواهد یک ستاره بزند.

 

وی افزود: استقلال اکنون یک مدیر می‌خواهد که جلوی هوادارانش بنشیند و مرد و مردانه بگوید تیم را حمایت کنید. 

 

صادقی در مورد اینکه کدام مربی می‌تواند استقلال را قهرمان کند آیا فرهاد مجیدی خوب است، گفت: هر مربی که بیاید می‌تواند به این تیم کمک کند قبل از اینکه باید نباید کسی از او طلبی داشته باشد. فرهاد مجیدی محصول باشگاه استقلال است اما هر کسی که بیاید حتی مرحوم ناصر حجازی سرمربی استقلال شود مردم او را حمایت کنند و دیگر بحث استرا را نکنند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی پیشکسوت استقلال امیرحسین صادقی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سال‌ها سال قبل،وقتی استقلال مجله اختصاصی داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه فوتبال تاج تهران در فصل ۱۳۲۹ پنجمین سال حضور این باشگاه، که امروزه با نام استقلال شناخته می‌شود، در فوتبال ایران است. در این فصل مسابقات قهرمانی باشگاه‌های تهران برگزار نشد و باشگاه تنها در جام حذفی تهران شرکت کرد ولی موفق به کسب عنوان خاصی در این مسابقات نشد. تصویر زیر مجله تاج را در اسفند سال 1329 نشان می دهد. تاج فصل را در حالی آغاز کرد که در فصل قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی تهران شده بود. همچنین در فصل قبل مدیریت و نام باشگاه دستخوش تغییرات فراوانی شده بود. فهرست بازیکنان باشگاه نیز با پیوستن تعدادی از بازیکنان تیم منحل شده سرباز دستخوش تغییرات شده بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885927

دیگر خبرها

  • عکس| سال‌ها سال قبل،وقتی استقلال مجله اختصاصی داشت
  • 50 روز برای فرار از فاجعه بزرگ در لالیگا
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • ۲۰ درصد بیماران تیروئید دچار این مشکل هستند
  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • پورحمیدی و فرار از خاطره تلخ مقابل فولاد
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم
  • والنسیا در انتظار جشن خیابانی با تاجر روس