Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرودگاه کلاله گفت: پروژه احداث دیواره بتنی به طول 12 کیلومتر و پروژه فیبرنوری به طول 1300 متر در فرودگاه شهرستان کلاله آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مهدی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای افزایش امنیت و تعیین حدود اراضی فرودگاه کلاله پروژه بزرگ دیوار کشی این فرودگاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه دیوار بتنی حفاظتی به طول 12 کیلومتر  با اعتبار نزدیک به 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده و در یک برنامه زمانی یک ساله تکمیل خواهد شد.

شروع عملیات اجرای پروژه فیبرنوری در فرودگاه کلاله

رئیس فرودگاه کلاله تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقای سطوح ارتباطی و افزایش سرعت انتقال اطلاعات و دیتای فرودگاه کلاله پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری از سایت اداری به ترمینال فرودگاه و تکنیکال بلاک برج مراقبت پرواز نیز آغاز شد.

جمشیدی تاکید کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر افزایش امنیت پروازها، دستیابی به اتوماسیون اداری و عملیاتی نظیر سامانه دریافت طرح پرواز الکترونیکی و دسترسی به اینترانت و دسترسی به اطلاعات پرواز و دوربین های مدار بسته امکان پذیر خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: این پروژه به طول 1300 متر و با استفاده از اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد