Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:31:11 GMT

محور گناوه به شیف مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۴۰۵۷

محور گناوه به شیف مسدود شد

به دلیل بالا آمدن آب ناشی از بارندگی‌ها، محور گناوه به شیف مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحمیدرضا علم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز به‌دلیل آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها، محور ساحلی گناوه به شیف حدفاصل جزیره شمالی تا جنوبی مسدود شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان بوشهر بیان داشت: رانندگان تا زمان بازگشایی این محور می‌توانند از مسیر جایگزین گناوه- آبپخش- بوشهر و بالعکس عبور و مرور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کلیه عوامل راهداری و پلیس تا زمان بازگشایی مسیر در محل حضور دارند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علم بوشهر آب محور گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین دوره مسابقه استانی مشاعره سمپادی ویژه دانش آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان استان بوشهر در دبیرستان علامه حلی شهرستان گناوه همزمان با روز بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، کشف استعدادهای ادبی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان، حفظ میراث ادبی این مرز و بوم و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات تأثیر مطلوبی در گسترش گنجینه شعر و ادبیات دانش آموزان خواهد داشت، افزود: ترویج فرهنگ شعر و ادب و ایجاد شور و نشاط علمی، ایجاد و تقویت روحیه مطالعه در زمینه شعر خوانی در بین دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این گونه مسابقات است.

مدیر دبیرستان علامه حلی و میزبان این مسابقه استانی گفت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز سعدی شیرازی برای اولین بار در کشور بین مدارس سمپاد استان بوشهر برگزار شد و قصد داریم سال‌های آتی به عنوان دبیرخانه کشوری از دانش آموزان سمپادی سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات دعوت کنیم.

عبدالرضا باز هوایی افزود: این مسابقه با شرکت ۹ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مدارس سمپاد سراسر استان بوشهر برگزار شد که در پایان دانش آموزان «امیرمحمد علیپور» و «کیان پور داوود» از دبیرستان علامه حلی گناوه مقام‌های اول و دوم و «آرش ایزدپناه» از دبیرستان «زنده‌یاد کردی» دشتستان مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: معاونت برنامه ریزی و مدیریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و هیأت همراه، فرماندار گناوه، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان بوشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و معاونت آموزشی آموزش و پرورش گناوه از مهمانان ویژه برگزاری این مسابقه بودند.

کد خبر 6084060

دیگر خبرها

  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز مسدود شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند