Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد به برخی رفتار مدیران ورزش در برخورد و حمایت از مربیان خارجی گفت: به مربیان خارجی در کشور ما امکانات فوق‌العاده‌ای داده می‌شود درحالی‌که مربیان داخلی حمایت خاصی نمی‌شوند.

محمد بنا در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد سطح این دوره از مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان را مقداری پایین‌تر از دوره قبلی دانست و اظهار کرد: امسال تعداد تیم‌ها کمتر است و با توجه به عدم استقبال تیم‌هایی همچون ترکیه که دور قبل بودند، فکر می‌کنم سطح مسابقات مقداری پایین‌تر از دور گذشته باشد البته باید مسابقات شروع شود تا کیفیت کشتی گیران تیم‌های خارجی را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تیم ایران مال از تمام نیروهای قوی کشتی فرنگی کشور استفاده کرده افزود: فکر می‌کنم تیم‌های سینا صنعت و سیرجان از بازیکنان بومی استفاده کرده و تیم‌های خارجی را نیز هنوز رصد نکرده‌ام.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به میزبانی بجنورد گفت: شرایط میزبانی به نظر می‌رسد خوب است البته مهم این است که کشتی گرم برگزار شود و فکر می‌کنم شهر بجنورد نیز شهری ست که استقبال تماشاگران پرشور باشد و مهم‌ترین اصل بودن و داشتن تماشاگران خوب است که می‌توانند مسابقات را گرم کنند.

بنا با اشاره به کشتی فرنگی و المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: کشتی گیران خوبی داریم ولی کار سختی در المپیک ۲۰۲۰ خواهیم داشت بسیار امیدواریم در کشتی فرنگی آبروداری کنیم البته نباید دنبال معجزه باشیم.

وی در خصوص علت عدم حضور کشتی گیران و تیم‌های مطرح در این دوره از مسابقات جهانی گفت: تداخل زمانی مسابقات جام جهانی که آن نیز برگزار نشد و همچنین تقریباً هم‌زمانی این مسابقات با سال نو میلادی، باعث شده مقداری استقبال تیم‌ها کمتر شود.

بنا با اشاره به مسابقات مهمی که پیش روی کشتی فرنگی است تصریح کرد: در بهمن‌ماه مسابقات جام تختی را خواهیم داشت و بعدازآن ۲ مرحله اردو داریم و بعدازآن نیز مسابقات قهرمانی آسیا در اسفندماه را پیش رو داریم و سپس ۲ مسابقه گزینشی در فروردین و اردیبهشت‌ماه خواهیم داشت و سعی داریم سهمیه‌ها را کسب کنیم و بعدازآن نیز آماده‌سازی افراد منتخب برای حضور در المپیک که در مردادماه برگزار می‌شود را در دستور کار خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از تعامل کامل فدراسیون کشتی با تیم ملی کشتی فرنگی سخن گفت و بیان کرد: انتظار داریم وزارت کشور و کمیته ملی المپیک با فدراسیون کشتی در رابطه با منابع مالی تعامل داشته باشد و در این شرایط سخت تا جایی که ممکن است با توجه به قول‌های مساعدی که داده‌اند کمک شایانی شود تا فدراسیون نیز بتواند برای کشتی تدارکات خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص پرداختن وزارت ورزش به سرمربی خارجی تیم فوتبال استقلال بیان داشت: تنها مسئله مربی استقلال نیست و همه مربیان خارجی به‌خصوص در فوتبال به‌طورقطع و یقین، امکانات فوق‌العاده‌ای می‌گیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: درست این است که به مربیان داخلی در هر رشته‌ای بهای بیشتری داده شود و به‌جای این‌همه هزینه برای مربیان خارجی اگر به مربیان داخلی توجه شود بهتر و نتیجه‌بخش‌تر است؛ به‌طور مثال مربی بزرگ رشته تکواندو رضا مهمان‌دوست را مجانی به آذربایجانی‌ها داده‌ایم درحالی‌که ایشان مربی شایسته‌ای است و ۵ سال است بهترین مربی جهان می‌شود لذا من فکر می‌کنم بایستی به مربیان داخلی بیشتر توجه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی فرنگی مربیان ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟

تا الان حضور سه کشتی گیر خوزستانی در پاریس قطعی شده است.

طرفداری | رییس هیات کشتی خوزستان درباره استقبال کم از مسابقات کشتی اهواز پرده برداشت.

رمضان جمالپور، رئیس هیات کشتی خوزستان، در نشست خبری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد:

حدود سه سال پیش که مسئولیت هیات کشتی استان را به عهده گرفتم رتبه استان در کشور نهم بود. با تلاش و همکاری پیشکسوتان، اکنون در جایگاه سوم قرار داریم.

وی افزود:

سال قبل اکثر تیم‌های استان در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو رفتند که مهمترین آنها، قهرمانی تیم بزرگسالان استان بود. کشتی گیران استان در سال گذشته ۱۵۰ مدال بین المللی کسب کردند، همچنین اکثر ترکیب تیم‌های ملی متعلق به کشتی‌گیران استان بود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت:

کشتی گیران استان سال گذشته سه مدال جهانی کسب کردند و رقابت های لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور نیز با حضور سه نماینده استان برگزار شد و در پایان عنوان قهرمانی به نماینده خوزستان رسید.

وی ادامه داد:

ابتدای امسال، پنج کشتی‌گیر استان به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور یافت که همگی آنها موفق به کسب مدال شدند؛ همچنین امین میرزازاده کشتی گیر پرآوازه استان، به عنوان برترین فرنگی‌کار آسیا شناخته شد که در نوع خوبی سابقه بود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت:

تاکنون حضور سه کشتی گیر استان در مسابقات المپیک قطعی شده و ۲ کشتی گیر دیگر استان شانس حضور در المپیک را دارند.

وی افزود:

از آنجا که ورزش خوزستان به ویژه رشته کشتی، هنوز موفق به کسب طلای المپیک نشده امیدواریم بعد از سال ها حداقل یک طلای المپیک در مجموعه افتخارات کشتی استان قرار گیرد.

جمالپور در خصوص مسابقات بین المللی جام‌ تختی گفت:

سعی کردیم همه شرایط را برای برگزاری باشکوه این رقابت ها مهیا کنیم و میزبان شایسته ای برای این پیکارها باشیم.
وی با اشاره به حضور تیم‌های ارمنستان و سوریه در این رقابت ها افزود: در این پیکارها ۱۲۰ کشتی گیر روی تشک می روند که ۴۰ نفر خوزستانی هستند؛ با توجه به اینکه رقابت های جام تختی آخرین چرخه انتخابی تیم ملی است سعی می‌کنیم سطح کیفی مسابقات را بالا ببریم.

رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص غیبت دیگر کشورها در این پیکارها گفت:

فدراسیون تلاش کرد تیم های بیشتری در این رقابت ها شرکت کنند اما به دلیل در پیش بودن مسابقات المپیک بسباری از کشورها در این‌ مسابقات شرکت نکردند.

وی افزود:

با توجه به حضور کشتی گیران استان در بازی های المپیک، تمام‌ی حمایت خود را از ورزشکاران المپیکی انجام می‌دهیم تا در این پیکارها موفق شوند، همچنین پاداش هایی برای آنها در نظر گرفته ایم.

رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص استخدام برخی از کشتی گیران استان در سازمان ها و شرکت های استان گفت:

سال گذشته با تلاش هیات، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ۲۴ نفر از قهرمانان کشتی استان در شرکت گروه ملی استخدام شدند که تلاش می‌کنیم قرارداد آنان مجدد تمدید شود.

وی افزود:

با توجه به اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی است انتظار داریم یکی از مربیان استان به عنوان سرمربی تیم ملی در رده های پایه باشد و در یک رده سرمربی داشته باشد؛ با وجود اینکه بیش از ۵۰ درصد کشتی گیران تیم های ملی خوزستانی هستند اما مربیان تیم‌ ملی از دیگر استان ها هستند و این موضوع حواشی برای ما به وجود آورده است.

جمالپور در خصوص رقابت حساس سعید اسماعیلی کشتی گیر خوزستانی با محمد گرایی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک نیز گفت:

هر ۲ کشتی گیر سرمایه های کشتی ایران هستند و امیدوارم که موفق باشند؛ به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و نظر آنها بسیار مهم است.

جمالپور در پایان گفت:

آمادگی آن را داریم که میزبان مسابقات ملی در رده های سنی پایه باشیم چرا که اولویت ما توجه به پایه ها است.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام‌تختی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت در اهواز برگزار می شود.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است