Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونرهای ایرانی شارلوا برای این تیم به میدان خواهند رفت.

طرفداری- بعد از بازی گذشته جام حذفی تیم شارلوا با حضور علی قلی زاده و کاوه رضایی، حالا سرمربی این تیم برای تازه ترین دیدار تیمش از لژیونرهای ایرانی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش طرفداری،‌ از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم شارلوای بلژیک و زولته وارخم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ترکیب اعلام شده، علی قلی زاده و کاوه رضایی در ترکیب اصلی شارلوا قرار خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو

محمدحسین کنعانی زادگان و عالشاه مقابل آلومینیوم غایب هستند.

طرفداری | پرسپولیس در آستانه دیدار حساس جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، وضعیت نامشخصی در مورد مصدومان خود دارد. در حالی که امید عالیشاه به طور قطعی این بازی را از دست خواهد داد، وضعیت دو بازیکن دیگر یعنی بیرانوند و وحدت هنانوف در هاله‌ای از ابهام است.

امید عالیشاه، هافبک باتجربه پرسپولیس، به دلیل مصدومیت بین ۴ تا ۸ روز نیاز به استراحت دارد و در دیدار جام حذفی برابر آلومینیوم اراک غایب است.

عالیشاه در جریان بازی با پیکان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و بازی را ترک کرد. با توجه به این مصدومیت، او بازی با آلومینیوم و احتمالا دیدار بعدی لیگ برتر مقابل سپاهان را نیز از دست خواهد داد.

وحدت هنانوف، مدافع میانی پرسپولیس، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذراند و در روز‌های آینده به تمرینات تیم اضافه می‌شود. هنانوف به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، اما گفته می‌شود که او در حال ریکاوری است و احتمالا در جام حذفی می‌تواند بازی کند.

کنعانی زادگان مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی بعدی با صلاحدید کادرفنی به میدان برود. بیرانوند امروز گچ دست خود را باز می‌کند ولی نیاز به ۱۰ روز فیزیوتراپی دارد و قطعاً در بازی جام حذفی غایب است.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو