Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری خیران مدرسه‌ساز سبزوار حدود ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ مدرسه کمک کردند.

بزرگداشت زنده‌یاد "حسن مشایخی" احداث کننده ۱۴ مدرسه در شهرستان سبزوار امروز در حسینیه باقرالعلوم این شهر برگزار شد؛ مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم  با اشاره به اینکه مدرسه سازی خدمت به فرهنگ و دانش این مرز و بوم است، عنوان کرد: این خیر نیکوکار با همراهی بنیاد مشایخی ۱۴ آموزشگاه شامل ۱۱مدرسه و سه خانه کودک به همراه یک آزمایشگاه در این شهرستان احداث و تجهیز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن محرابی ادامه داد: با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی سه هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز سبزواری از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: برای احداث و تجهیز این فضاها طی چهار سال گذشته علاوه‌بر کمک‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۴۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد مشایخی هزینه شده بود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: از ابتدای سال جاری خیران مدرسه ساز سبزوار حدود ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ مدرسه کمک کردند که با بهره‌برداری این طرح‌ها تا پایان سال تحصیلی ۷۵ کلاس جدید به مجموعه کلاس‌های درس این شهرستان افزوده می‌شود.  

محرابی مطرح کرد: حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی در این شهرستان فرسوده است که تخریب و نوسازی آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

زنده یاد حسن مشایخی خیر مدرسه ساز و مدیر عامل بنیاد مشایخی یکی از خیران مدرسه ساز سبزواری ساکن تهران بود که اوایل ماه جاری درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیر مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند