Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی شامگاه دوشنبه در حاشیه حضور در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: موضوع فوت چهار بیمار این بیمارستان آغاز شده و ابعاد مختلف این موضوع در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در جریان روند قضایی این حادثه اجساد از سوی پزشک قانونی برای تشخص علت مرگ مورد کالبدشکافی قرار گرفتند، گفت: بعد از معلوم شدن علت فوت بیماران، اجساد به بستگان آنها تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: برای روشن شدن ابعاد این حادثه تحقیقات قضایی از سوی بازپرسی ویژه قتل دادگستری شروع شده است.

پیش از این غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) از برق اضطراری برخوردار بوده است اما برق آن در زمان مورد نظر وارد مدار نشد.

براساس این گزارش چهار بیمار زن بستری در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز شامگاه دوشنبه به دلایل نامشخصی همزمان فوت کردند.

این چهار زن که بالای ۷۰ سال سن داشتند به دلیل بیماری تنفسی در بخش آی سی یو بیمارستان امام اهواز بستری بودند.

شنیده ها حاکی از این بود که بدلیل قطع برق و دیر عمل کردن ژنراتور بیمارستان و درنهایت از کار افتادن دستگاه‌های اکسیژن، این افراد فوت کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی بیمارستان پزشک فوت قتل قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • اوقات شرعی اهواز، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو