Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، قحیم گفت: ائتلاف سعودی طی یکسال گذشته تاکنون بیش از ۳۰ هزار مرتبه آتش بس الحدیده را که در چارچوب توافق صلح سوئد باید به اجرا در می‌آمد نقض کرده است.

وی ادامه داد: مردم الحدیده و یمن می‌دانند که سازمان ملل متحد با بی توجهی در این موضوع به ائتلاف دشمن چراغ سبز داده تا توافق سوئد را نقض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار الحدیده افزود: مردم یمن در مقابل نقض آتش بس الحدیده تا کنون صبر کردند اما صبر آنان ممکن است با ادامه اقدامات خصمانه پایان یابد.

وی همچنین به اقدام سازمان صلیب سرخ در شهر الدریهمی اعتراض کرد و گفت: آنها به جای اینکه به مردم محاصره این شهر غذا بدهند و گذرگاه انسانی برای آنان باز کنند، از آنها خواسته‌اند تا این شهر را ترک کنند. این اقدام صلیب سرخ را محکوم می‌کنیم.

شهر الدریهمی واقع در استان الحدیده در محاصره و زیر آتش سنگین ائتلاف سعودی قرار دارد.

پیش‌تر یحیی سریع سخنگوی ائتلاف سعودی گفته بود: از آغاز توافق صلح الحدیده ۱۷۵ نفر از جمله ۶۳ کودک کشته و ۴۸۱ غیر نظامی زخمی شدند.

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که ۱۳ دسامبر سال گذشته (۲۲ آذر ۹۷) در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد، به توافق‌هایی درباره استان‌های ساحلی الحدیده و تعز دست یافتند اما این توافق‌ها با توجه به اختلاف‌های دو طرف بر سر جزئیات آن، اجرا نشده است.

محاصره و تداوم درگیری، باعث شده بیشتر یمنی‌ها محتاج کمک‌های بشر دوستانه باشند.

میلیون‌ها نفر در آستانه قحطی قرار دارند و طبق اعلام سازمان ملل متحد، یمن بدترین بحران‌های انسانی در جهان را تجربه می‌کند.

با وجود تلاش‌های انصار الله یمن برای برقراری صلح در یمن، اما ائتلاف سعودی همچنان اصرار دارد به حملات خود و نیز محاصره این کشور ادامه دهد.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد یمن عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن عربستان سعودی سازمان ملل متحد یمن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • (ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی