Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@16:26:08 GMT

نظر باراک اوباما درباره حکومت زنان بر دنیا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۶۴۶۷

صراط:

باراک اوباما، ‌رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا افزود که بسیاری از مشکلات جهان برآمده از این است که «پیرمردان از قدرت کناره‌گیری نمی‌کنند».

به گزارش ایلنا رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که اگر زنان در دو سال آینده در تمامی کشورها بر سر کار باشند، «همه‌چیز بهتر خواهد شد.» وی گفت: «در این صورت، جنگ کمتری در کار خواهد بود و مراقبت از کودکان بهتر شده و استاندارد زندگی بهبود خواهد یافت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوباما گفت: «اگر به جهان و مشکلاتش نگاهی بیندازید، خواهید دید که اغلب پیرمردان هستند که از سر راه کنار نمی‌روند. آنان به قدرت چنگ می‌اندازند، غیرقابل‌اطمینان هستند و ایده‌هایی قدیمی دارند و فاقد انرژی و ایده‌های نوین هستند».

وی افزود: «می‌خواهم زنان بدانند که شما هم عالی نیستید، اما شکی نیست که از ما مردان بسیار بهترید».

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باراک اوباما ایده های نوین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در همایش بین‌المللی «غزه زنده است» که در محل دانشگاه الزهرا (س) و با حضور تنی چند از سفرای مقیم تهران از جمله سفرای بولیوی، یمن، سوریه و نمایندگان مقاومت فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: درس بزرگی که زنان و کودکان غزه به تاریخ دادند، این بود که با نیروی جان و روحی که پیوسته به ملکوت و خداوند است، توان و نیرو می‌گیرند و قطعاً پیروز می‌شوند، زنان و کودکانی که بدترین زخم‌ها و شکنجه‌ها را تحمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اکثر ۳۵ هزار شهید غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، گفت: گرسنگی و قحطی و فشار و جراحت متأسفانه عادت روزمره‌ای شده که از غزه به نمایش در می‌آید.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در بازه زمانی ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۳ کمتر از ۱۴ درصد از قربانیان را زنان شامل می‌شوند. این در حالی است که اکثریت قربانیان را اکنون زنان و کودکان تشکیل می‌شوند.

وی ادامه داد: شورای امنیت بیش از ۲۲۵ قطعنامه بی‌خاصیت صادر کرده و حداقل ۵۵ قطعنامه را آمریکا وتو کرده است، آیا به آنها می‌شود امیدی بست؟ وظیفه ما آماده شدن است. از مؤمنین خواسته شده در برابر ظلم نیرو و توان داشته باشند این در علم و فناوری است، رسانه است که می‌تواند پیام را به جهان مخابره کند که دانشجویان فریاد آزادی فلسطین را سر می‌دهند.

خزعلی تصریح کرد: دیگر دانشجویان صحبت از راه حل دو کشوری نمی‌کنند بلکه خروج غاصب از فلسطین را مطرح می‌کنند، صهیونیست‌ها خانه‌هایی را که از جنجال و هیاهو در رسانه‌ها ساخته بودند، فرو ریخته است. این قدرت شما مردم است نه قدرت سازمان‌های بین‌المللی، البته از سازمان‌های بین‌المللی باید پرسید که آیا دوره موشک تمام شده است؟ آن هم زمانی که سخن «وتو» می‌شود و صدای ملت‌ها خاموش می‌گردد.

کد خبر 6086917

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!