Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی و آبگرفتگی معابر در زاهدان برخی مدارس شیفت صبح این شهرستان را فردا چهارشنبه به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحمان شهنوازی اظهار داشت: مدارس پیش دبستانی و دبستان دهستان حرمک بخش مرکزی، بخش نصرت آباد و کورین زاهدان فردا به دلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با صدور اخطاریه جوی اداره‌کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به این استان تمامی دستگاه‌ها بویژه نیروهای امدادی، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و مراکز مربوطه از ۲ روز پیش در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اخطاریه جوی اداره‌کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی وقوع بارندگی در برخی مناطق منجر به سیلابی شدن معابر و مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها پیش بینی می‌شود بر همین اساس تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: در این راستا از ۲ روز پیش هماهنگی‌های لازم با اعضای ستاد بحران شهرستان‌های مختلف استان انجام شده و نهادهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

شهنوازی بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده آمادگی لازم جهت خدمت‌رسانی احتمالی ناشی از سیلاب در تمام مراکز امدادی و درمانی و غیره پیش بینی شده است.

وی افزود: استاندار نیز در مطلبی خروج اعضای ستادهای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان از استان را ممنوع اعلام کرده است.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در این‌باره اظهار داشت: این سامانه نواحی شمالی، مرکزی و نوار غربی سیستان و بلوچستان را در بر خواهد گرفت و بارش باران در برخی نقاط رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، مه آلودگی و بارش برف در ارتفاعات تفتان و بزمان از جمله فعالیت این سامانه بارشی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف رعد و برق سیستان و بلوچستان مدیریت بحران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارندگی‌های جدید در راه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد