Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:09:44 GMT

حناچی مخالف لایحه زیست شبانه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۶۸۱۰

زهرا نژادبهرام در یکصد و هشتاد و سوم جلسه شورای شهر تهران درباره موضوع زیست شبانه اظهار داشت: طرح الزام شهرداری تهران به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی تحقق زیست شبانه در چشم‌انداز سال 1404، 16 بهمن سال گذشته در صحن شورا مصوب شد و طبق این مصوبه قرار بوده است که شهرداری تهران لایحه برنامه عملیاتی برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی سه ماه به شورای شهر ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی افزود: طبق آخرین پیگیری‌های صورت‌گرفته مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با همکاری معاونت هماهنگی امور مناطق، معاونت شهرسازی و معماری و معاونت فرهنگی و اجتماعی با برگزاری جلسات کارشناسی و احصا نقطه‌نظرات سایر حوزه‌های مرتبط نسخه نهایی لایحه برنامه عملیاتی تحقق شهر دیدار در تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه کرده است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: علی‌رغم گذشت دو ماه از زمان نهایی شدن لایحه و منقضی شدن مهلت مصوب در مصوبه شورای شهر تهران هنوز این لایحه به صورت رسمی و با امضای شهردار تهران به شورای شهر ارسال نشده است.

نژادبهرام تاکید کرد: در شورای شهر انتظار داریم پیروز حناچی دستورات لازم مبنی بر تسریع در ارسال لایحه مربوطه به شورای شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران زیست شبانه شهرداری تهران شورای شهر تهران شهردار تهران فرهنگی و اجتماعی لایحه لایحه زیست شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بار دیگر در نشست عادی شورای اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، جنگ‌های جاری در اوکراین و خاورمیانه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تاس نوشته است که در آستانه این اجلاس، یکی از دیپلمات‌های عالیرتبه اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت که وزرای خارجه اروپایی موضوع تحویل فوری سامانه‌های پدافند هوایی و ضدموشک به اوکراین شامل سامانه پاتریوت را مورد بررسی قرار خواهند داد. وزرای دفاع اتحادیه اروپا نیز به این بحث ملحق می‌شوند.

به گفته وی، شورای اتحادیه اروپا همچنین مساله استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه به نفع و در راستای کمک به کی‌یف را به بحث می‌گذارد.

درباره خاورمیانه نیز، وزرای خارجه اتحادیه اروپا به‌دلیل آنچه «تنش اخیر در منطقه پس از حمله هوایی اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حمله‌های تلافی‌جویانه تهران» خوانده شده است، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را ارزیابی خواهند کرد. همچنین به نوشته تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر روی یافتن راه‌حلی برای حل و فصل جنگ غزه نیز تمرکز خواهند کرد.

کد خبر 6085113

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود