Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، میراحد حسینی  در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل ماشین سازی تبریز،  اظهار داشت: ماشین سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی جزو واحدهای تولیدی زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می‌شوند و این شرکت با استعلام از قوه قضائیه به صندوق بازنشستگان فولاد که زیر مجموعه وزارت کار است، پیوسته و در چهار ماه گذشته عملکرد مناسبی داشته است؛ در واقع این شرکت از گذشته تاکنون جزو واحدهای تولیدی مادر بوده و زیرساخت‌های اقتصادی منطقه و کشور را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند وقت گذشته ماشین‌سازی تبریز دستخوش مسائلی بود که به شکر خدا اکنون میزان تولید آن ۲ برابر افزایش یافته است و پس از واگذاری به صندوق بازنشستگان فولاد سامان یافته است.  

حسینی با اشاره به اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کمک رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی، گفت: ۲۵۰۰ دستگاه بخاری برقی و ۱۵ تن مواد غذایی به زلزله‌زدگان استان ارسال شده است و ۲ گروه پزشکی زیر مجموعه تامین اجتماعی به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲۵۰ میلیون تومان بانک توسعه تعاون و ۱۵۰ میلیون تومان صندوق روستایی کمک‌های مالی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اعطا کرده‌اند.  

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: یک هزار واحد مهدکودک و ۱۷۰۰ واحد بخش دولتی در بخش‌های مختلف زیرنظر بهزیستی فعالیت می‌کنند که هفت هزار نفر در این بخش‌ها مشغول به‌کار هستند.  

ارشدزاده اظهار کرد: مهدروستاها یا موسساتی که از معلولان حمایت می‌کنند، درآمد کمی دارند و روابط کارکنان این موسسات با کارفرما باید مورد توجه باشد؛ بر این اساس نباید مانند سایر کارفرماها با آنها رفتار شود؛ در واقع باید متناسب با کار آنها هیات‌های رسیدگی وزارت کار با این واحدها رفتار و رای صادر کنند.  

کد خبر 471053 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی تولید کنندگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات

دریافت 4 MB دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اساس اطلاعات تکمیلی، بر اثر انفجار گاز در محله آخمقیه، ۱۰ نفر مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان های سینا، طالقانی و امام رضا(ع) انتقال یافتند و هم اکنون خوشبختانه مصدوم بد حال وجود ندارد

منبع: نصرنیوز

کد خبر 840908 برچسب‌ها خبر مهم تبریز استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد