Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:59:26 GMT

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از آزادکار ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۸۴۳۵

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از آزادکار ایرانی

اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد رحمان عموزاد خلیلی آزادکار نوجوان ایرانی تمجید کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که به پایان سال 2019 میلادی نزدیک می شویم، اتحادیه جهانی نسبت به معرفی 3 کشتی گیر نوجوان سال در رشته های آزاد، فرنگی و زنان اقدام کرد که در رشته کشتی آزاد رحمان عموزاد خلیلی در وزن 48 کیلوگرم بعنوان فرد برتر معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کشتی با گردن آسیب دیده به‌خاطر نداشتن شغل

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی با انتشار کلیپی از کشتی های این آزادکار کشورمان در صفحه اینستاگرام خود به عملکرد مثبت این کشتی گیر کشورمان و تکرار مدال طلای جهانی خود در سال 2019 اشاره کرده است.

گفتنی است رحمان عموزاد خلیلی در سال های 2018 و 2019 میلادی در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان در اوزان 45 و 48 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته است.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تمجید اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز خواهد شد و به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک