Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از تلاش برای شناسایی بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی در بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با شناسایی آسیب‌های اجتماعی که خانوارهای تحت حمایت را تهدید می‌کند در راستای کنترل و کاهش آنها اقدام کنیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل، عصر 26 آذرماه در نشست تخصصی امداد و آسیب‌های اجتماعی در اردبیل، اظهار کرد: تلاش در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین مدجویان کمیته امداد و اقشار محروم و نیازمند در سطح استان، از جمله برنامه‌های کمیته امداد در کنار رفع مشکلات معیشتی این قشر در اردبیل به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیر افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بر افزایش خانوارهای تحت حمایت این نهاد گفت: آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، طلاق و زندانی بودن سرپرست خانوار سبب می‌شود تا خانواده‌های درگیر با این مسائل و آسیب‌ها به کمیته امداد مراجعه کنند تا از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از تلاش برای شناسایی بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی در بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود:‌ با توجه به اینکه کمیته امداد ناخواسته با قشر عظیمی از خانوارهای در معرض آسیب مواجه است، تلاش می‌کنیم تا با ارائه آموزش‌های لازم و مهارت‌آموزی مسیر توانمندسازی و خودکفایی این خانوارها را هموار کنیم.

حسین‌نژاد از برگزاری 6 دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز شرکت چهار هزار نفر از مددجویان در کارگاه‌های آموزشی از ابتدای سال خبر داد و گفت:‌ تلاش می‌کنیم تا با شناسایی آسیب‌های اجتماعی که خانوارهای تحت حمایت را تهدید می‌کند در راستای کنترل و کاهش آنها اقدام کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل ارتقای سطح فکری مددجویان را از جمله برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برشمرد و بیان کرد: توانمندسازی مددجویان از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن آسیب های اجتماعی کمیته امداد مددجویان اقشار محروم نیازمندان مشکلات معیشتی اعتیاد طلاق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل