Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طیبه سیاوشی، درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شود، گفت: قرارداد به کمیسیون رسیده و کامل ترجمه شده است، ولی نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. تصمیم جمعی در کمیسیون فرهنگی این است که قرارداد استراماچونی سرمربی استقلال و کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی هم به مجلس بیاید و بعد از آن تصمیم لازم گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد مارک ویلموتس به نوعی ترکمنچای بسته شده است، یادآور شد: به نظرم این بحث یک مقدار کم لطفی است و به این شدت نیست. به هر حال فدراسیون فوتبال خودش بخشی از این قرارداد را منتشر کرد که درباره تبعات فسخ بود و این بخش قابل نقد و اعتراض است.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس مجددا از فدراسیون فوتبال بابت این قرارداد توضیح می‌خواهد؟ تاکید کرد: ممکن است بعد از بررسی هر سه قرارداد، جلسه‌ای با آقای تاج رئیس فدراسیون و آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کنیم. همه چیز به تصمیم جمعی در کمیسیون فرهنگی بستگی دارد.

سیاوشی در پایان درباره زمان اعلام نتیجه بررسی قرارداد مارک ویلموتس، گفت: باید قرارداد کی روش و استراماچونی را هم بررسی کنیم. فکر می‌کنم تا اواخر هفته آینده این اتفاق رخ بدهد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!

شرکت گوگل ۲۸ نفر از کارکنان خود را که به قرارداد فناوری این شرکت با اسرائیل اعتراض کرده بودند، اخراج کرد.

به گزارش یورونیوز، گوگل ۲۸ کارمند خود را که در اقدامات اعتراضی نسبت به قرارداد «پروژه نیمبوس» در دفاتر این شرکت مشارکت کرده بودند، از کار برکنار کرد.

اخیرا شماری از کارمندان گوگل در حرکتی اعتراضی وارد دفاتر این شرکت در نیویورک و سانی‌ویل شدند و حاضر به خروج نشدند.

مقامات این شرکت می‌گویند که معترضان مانع کار سایر کارمندان شدند و از دسترسی آن‌ها به امکانات جلوگیری کردند و همین باعث شد مدیران با پلیس تماس بگیرند.

گوگل در ایمیلی برای کارکنان نوشت که این اقدام اعتراضی «غیرقابل قبول و به‌شدت مخرب» بوده و کارکنان «احساس خطر کردند».

شرکت گوگل و آمازون مدتی است که قراردادی با نام «پروژه نیمبوس» به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار با دولت و ارتش اسرائیل منعقد کرده‌اند. از همان ابتدای راه‌اندازی «پروژه نیمبوس» در سال ۲۰۲۱ میلادی جمعی از کارمندان گوگل به آن اعتراض کردند.

آن‌ها همان زمان گفتند که این فناوری می‌تواند به نیرو‌های نظامی اسرائیل در نظارت و آسیب رساندن به فلسطینیان کمک کند.

گوگل تا حد زیادی از انتشار جزئیات قرارداد خودداری کرده است. با این حال وب‌سایت «اینترسپت» در سال ۲۰۲۲ میلادی گزارش داد که اسناد آموزشی پرسنل دولت اسرائیل نشان می‌دهد که نرم‌افزاری که گوگل ارائه می‌کند، می‌تواند چهره افراد را شناسایی کند، حالات عاطفی را از روی حالات چهره اندازه‌گیری کند و اشیاء را در تصاویر ویدئویی ردیابی کند.

سال گذشته نیز پس از آغاز جنگ غزه و همزمان با برگزاری همایش سالانه «سکوی ابری گوگل» جمعی از کارمندان این شرکت با بنر بزرگی با مضمون «پروژه نیمبوس گوگل به آپارتاید اسرائیل دامن می‌زند» در انتقاد به این قرارداد دست به اعتراض زدند.

با این حال گوگل مدعی است که «پروژه نیمبوس» به محموله‌های کاری حساس و طبقه‌بندی شده یا نظامی و سرویس‌های اطلاعاتی ارتباطی ندارد.

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • آقاتهرانی: صهیونیست‌ها اگر مرد هستند، حمله کنند و بیایند درگیر شوند | توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب نیست
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم