Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران منزوی از استراماچونی خواهش کرد که به خاطر هواداران هم که شده بازگردد.

طرفداری- شب گذشته کامران منزوی از دستور وزیر ورزش برای ادامه همکاری با استراماچونی خبر داد. حال عضو هیئت مدیره استقلال به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات با استراماچونی پرداخته است.

به گزارش فارس، کامران منزوی در گفت‌و‌گو با برنامه سلام، صبح بخیر شبکه سوم در خصوص اینکه ایا استراماچونی به تهران بر می‌گردد یا خیر اظهار داشت:

هر دو طرف می خواهند با هم همکاری کنند و اینکه یک طرف بخواهد و طرف دیگر نخواهد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای استراماچونی دنبال این نیست که پولش را بگیرد و نیاید. چون بدهی که باشگاه استقلال به او دارد امروز پرداخت نشود دو روز دیگر به هر حال پرداخت می شود.

وی افزود:

تمام اراده باشگاه استقلال این است که با توجه به زحماتی که او کشیده و تیم را به اینجا رسیده و باعث شادی هواداران شده است در کنار تیم باشد. 

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد:

بگذارید مسائل را خلاصه توضیح بدهم. مشکل از جایی شروع شده که ما دیگر پول را از طریق سوم شخص نمی توانیم به حساب استراماچونی واریز کنیم. این موضوع صراحتا در ایمیل ارسالی وی آمده است وگرنه ما می توانستیم از طریق صرافی‌های اطراف، وجه را به حساب این مربی بریزیم اما با توجه به مسائل پیش آمده 2 حواله ای که در 23 و 26 نوامبر زدیم، عملا این راه بسته شده است.

وی اضافه کرد:

بهترین راه این بود که از طریق یکی از حساب ها از کشورهای همسایه اقدام کنیم که این هم برایش مقدور نبوده است. راهی که 2 وزارتخانه امورخارجه و ورزش باشگاه استقلال تمام وقتشان را گذاشتند، انتقال وجه از طریق سفارت ایران در ترکیه به سفارت ایران به بانک سپه و در نهایت به استراماچونی است. 

کامران منزوی، در پاسخ به اینکه آیا استراماچونی به استقلال برمی‌گردد یا خیر تاکید کرد:

تمام تلاشمان را می کنیم. درباره وجهی که آنجا آماده شده استراماچونی اعلام کرده موانع قانونی ایجاد شده  است. ما دنبال این هستیم که ببینیم چه مانعی ایجاد شده که ایشان چک را دریافت نکنند. اگر این چک را دریافت کند عملا این چک در حساب او است.

وی تصریح کرد:

ما داریم این موضوع را بررسی می کنیم و 10 روز است که بلاتکلیف هستیم اما احساس هواداران و تلاشی که شده آنقدر ارزش دارد که دستور اکید آقای وزیر این بود که با این مربی ادامه بدهید، حتی با توجه به این موضوع که انتقاد کارشناسان که دو وزارتخانه و یک باشگاه کارشان را زمین گذاشته اند و دنبال برگرداندن استراماچونی هستند.

این عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی به تهران بر می‌گردد گفت:

از جانب باشگاه استقلال اراده بر حضور ایشان است و تمام موانع را رفع کرده ایم. ما اختیارات، مسئولیت ها و توانایی داریم و تا جایی که توانمان اجازه بدهد و بتوانیم با قوانین کنار بیاییم این کار را انجام می دهیم.

وی یادآور شد:

این مسئله باید جا بیفتد، چون دیشب شایعه شده بود ما در خارج از تهران گزینه های ایرانی را بررسی می کنیم. من برای تمام گزینه های ایرانی احترام قائلم اما هنوز سرمربی ما آقای استراماچونی است و تمام تلاشمان این است که ایشان برگردد.

منزوی افزود:

امروز هم مشغول بررسی راهکار جدید هستیم، با توجه به اختلاف ساعت در اولین فرصت  با آنجا تماس برقرار می کنیم تا ببینیم راهکار جدیدمان جواب می دهد یا نه. از آقای استراماچونی هم چون می‌‌دانم مصاحبه های داخل کشور را رصد می کند خواهش می کنم به احساسات هواداران و به خاطر تلاش 7، 8 ماهه که ما در همین مدت هم از طریق شخص سوم پول واریز کردیم برگردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۶ میلیارد تومان مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن ملکی‌زاده  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پرداخت مطالبات و کارانه کادر درمان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 15 میلیارد تومان برای پرداخت تخصیص یافته و در این راستا 16 میلیارد تومان هم مطالبات ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تسویه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ماندگاری پزشکان تا پایان سال قبل به مبلغ 10 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: 106 میلیارد تومان مطالبات کارکنان و 26 میلیارد طلبی کادر درمان و 8 میلیارد تومان حقوق کارکنان تحت پوشش شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال قبل به مبلغ 18 میلیارد تومان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: حقوق کارکنان شرکتی بهداشت و درمان تا پایان سال قبل به مبلغ 13 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است. بیش از 125 میلیارد تومان مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر گفت: در این راستا امسال تحول مهمی در طرح‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی در استان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی انجام شده به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

ملکی‌زاده بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر 1300 میلیارد تومان به حوزه سلامت استان مصوب شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تخصیص این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما