Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا تابش در آیین افتتاح واحدهای مسکونی سیل‌زدگان شهر معمولان لرستان اظهار داشت: ۱۳هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر به نوسازی نیاز دارد که اکنون کار بازسازی سه هزار و ۵۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

وی گفت: ۱۰هزار واحد مسکونی دیگر در مراحل تکمیل است و به تدریج به اتمام خواهد رسید.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: واحدهای سیلزده براساس پیشرفت کار تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنند و اقدامات با هماهنگی ستاد بازسازی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش از ستاد معین بازسازی اردبیل در معمولان که اقدامات لازم را انجام داده  و همچنین باعث رضایتمندی مردم منطقه شده قدردانی کرد.

وی بیان کرد: مشکلات خاصی در رابطه با واحدهای مسکونی معمولان وجود ندارند و تنها تعدادی واحددر حریم رودخانه بوده و اکنون با خارج شدن آنها امیدواریم مشکلات برطرف شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا شب عید واحدهای باقیمانده تحویل متقاضیان شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: باتوجه به مشکلات مالی دولت اما پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی، ۲هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و یکهزار میلیارد تومان تسهیلات عمرانی به غیر از خسارات کشاورزی از دولت دریافت کردیم.

تابش بیان کرد: در مجموع تاکنون ۹هزار میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت کرده ایم و در مناطق سیل زده هزینه شده و بعید است دولت بتواند با بودجه موجود کمک کند.

وی اظهار کرد: استفاده از خیرین در دستورکار است تا بتوانیم مشکلات را از طریق این قشر برطرف کنیم.

افتتاح یک واحد مسکونی روستای دمرود علیا و یک واحد مسکونی دمرود افرینه سفلی به نمایندگی از واحدهای احداثی بنیاد مسکن در مناطق سیل زده لرستان با حضور تابش انجام شد.

همچنین بازدید از سایت چهار هکتاری شهر معمولان از دیگر برنامه های رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.

این سایت در ۱۲۷ قطعه و به مساحت چهار هکتار بمنظور جابجایی واحدهای در مسیر رودخانه در حال احداث می باشد . 

کلیه عملیات آماده سازی این سایت توسط ماشین آلات سنگین بنیادمسکن انقلاب اسلامی به انجام رسیده است.

برچسب‌ها خسارت سیل معمولان بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل معمولان بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان خسارت سیل معمولان بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان

جلال شیخ پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  فرصت‌های شغلی با اعتبار ۹ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال در سر فصل‌های مختلف حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی با محوریت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست نیزدر این نهاد اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در راستای تامین مسکن مددجویان ۷۸۰ واحد مسکونی احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۵۷۰ مورد کمک هزینه تعمیر مسکن و ۲۶۱ مورد احداث فضا‌های جانبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه کمک هزینه خرید مسکن مددجویی نیز جهت تامین ۸۷ به مددجویان پرداخت شده است، افزود: همپچنین بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را امضا کرده اند که ۹۴۵ واحد سهمیه لرستان می‌باشد و ۷۱۰ مورد تاکنون شروع شده و در دست ساخت است.

شیخ‌پور اضافه کرد: سال گذشته در تفاهم نامه‌ای دیگر عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی شروع شده و در حال تکمیل بوده که در بحث تعمیر مسکن مددجویان ۹۶۵ مورد اجرا و فضا‌های جانبی نیز بیش از ۵۰۰ مورد انجام شده است.

وی بیان کرد: یک هزار و ۹۲ واحد مسکونی سال ۱۴۰۱تحویل مددجویان این نهاد شد و سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۵ واحد در استان اجرایی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ادامه داد: در مدت مذکور ۱۷هزار و ۸۰۸ مورد کمک هزینه اجاره مسکن با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد کمک شده است.

شیخ‌پور تصریح کرد: همچنین در راستای تامین مسکن مددجویان این نهاد یک هزار و ۳۹۳ مورد تسهیلات ودیعه مسکن با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شد، گفت: این تعداد جهیزیه با مبلغ یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اهدا شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد