Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علیرضا نصیری مدیر عامل شرکت گاز استان قم در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی برگزار شد گفت: واحد‌هایی که بیش از ۱۸ ماه است از انشعاب گاز خود به علت بدهی یا توقف تولید استفاده نکرده اند، در صورت تداوم این وضعیت انشعاب آن‌ها جمع آوری و به تولید کننده فعال واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اژدر رئیس شرکت‌های خدمات شهرک صنعتی سلفچگان هم در این نشست از نبود مکانی برای دفن ضایعات صنعتی غیر خطرناک و خطرناک در این شهرک خبرداد.

استاندار در واکنش به این خبر عنوان کرد: کارگروهی به ریاست معاون عمرانی تشکیل شده است که در اسرع وقت سیاست یک پارچه‌ای با هدف این هشدار زیست محیطی به شهرک‌های صنعتی ارائه می‌دهد.

شرکت صنعت تجارت پردیس آذر بایجان در تولید فولاد، شرکت تندگویان لیف در تولید الیاف پولی استر، شرکت صنعتی سیاره سبز با تولید منبع تغذیه رایانه و شرکت پلاک سنگ با تولید سنگ‌های نرم و سخت چهار شرکتی بودند که قبل از این جلسه از آن‌ها بازدید شد.

به گفته سیجانی رئیس سازمان صمت، علت غیرفعال بودن بیست واحد دیگر، آلاینده بودن آنهاست که در راستای رونق تولید و بعد از رفع آلایندگی امکان برگشت به چرخه تولید را دارند.

یکصد واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلفچگان وجود دارد که هشتاد واحد آن فعال است.

تامین سرمایه در گردش صنعت با تسهیلات بانکی، افزایش حد اعتبارات بانکی، دفن زباله‌های شهرک‌های صنعتی و روشنایی معابر شهرک صنعتی سلفچگان از موضوعاتی بود که تولید کنندگان در حاشیه این بازدید به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز قم واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر